Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onko millaisia positiivisia mietteitä?

Kauanko alkaa olla erosta jo aikaa?

Itse edelleen en ole ajatellut palata.

Minä en ole syönyt ylen, mutta juonut olen. Tehokas keino hävittää elämästä yksi viikonloppu.
Positive:
-Vähentää netissä roikkumista
-Altistuu vähemmän idiotismille
-Ei tule pelikutsuja tai mitään muitakaan kutsuja

Viime helmikuussa sanoin tack och adjö.

#ajankuluksi

IMG_1155.webp

Muuttopuljailu jatkuu, mutta kerkesi tässä torkut ottaa välissä ja kohta voisi suunnistaa tsekkailemaan paikallisen gymin.

Tärkein onkin saatu jo kondikseen, eli isännän konenurkka.

2016-11-27%2014.24.53.jpg

Oli se alkuun vähän hämmentävää mutta kun tottunut jo skidistä asti niin ei oikein osaa elää ilman. Eikä ole oikein sinällään tarvetta hankkia toista 27" niin menkööt.

On se helppoa nykyään näitten flättinäyttöjen kanssa, oli meinaan melkonen savotta aina viritellä vanhoja kuvaputkinäyttöjä kaksi rinnakkain. Joku 24" painoikin jo ns. vitusti.

Luulin että Invisuksella on 12" Full HC.

Ulkofile oli erinomaista, paistomittarin näyttäessä 55 astetta. 50 riittää jos haluaa vetää todella punaista lihaa.

Viimeksi muokattu:
Voi helvetin perkele! Täällä kökötetään jo toistamiseen tänään kipupäivystyksessä kun hammas on kipeempi mitä aamulla. Sössi päivällä ton homman pahasti kun eivät saaneet kuvaa näkyviin siitä niitten paska masiinasta.

#tekemisenpula

Viikko vielä. Sitten. Loma.

Ärsyttävästi limaa kurkussa, ei tarttis tulla minkään räkätaudin. Sukeltaminen ja räkätaudit...ne soppii yhteen: huonosti. #sätänä

Ei viitti epäilyttävissä oloissa mennä gymille. Edes #ajankuluksi.

Back
Ylös Bottom