Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Sekava unirytmi on aiheuttanut mulle pahemmanlaatuisen kahviaddiktion. Huomenna tulossa karu päivä yhdellä kupillisella suodatinversiota.

Mutta, ekaa kertaa tällä reissulla päivänvaloa muutenki ku aamun ruuhkabussissa:
IMG_20161119_093911.webp

Jos sitä vääntäis pienet nakkisämpylät, nekin täällä kovasti puhuttaneet viime aikoina
Sipulin kuorintaan mars! Ja voi nyt saatana mun screwdriver maistuu ihan vedeltä perkele!
Oli lämpimät juomat suoraan kaupasta niin heitin 3dl sekaan 4 jääkuutioo. No on kylmää mutta on se nyt kumma kun vodka maistuu vedeltä, vaikka juon double onely, eli vodkaa joku 1dl.

Viimeksi muokattu:
Ei ikinä puutu mitään kun alat tavuttaa sille puhuvalle pöntölle. Puhu hitaasti niin että mahdolliset takana olijat hermostuu. Silloin tiedät tahtisi olevan oikea. Otin oikeasti tän taktiikan käyttöön kun alkoi vituttamaan stadissa herttoniemen mäkkärin touhu. Sieltä tosiaan puuttui aina jotain.
Kävin tavaamassa Tammiston mäkissä tänään, sain kaiken mukaan. Tänks

Monenko viskin taktiikalla tämä ilta? Eilen maisteltiin jaappanialaisia, en tosin muista enää sen tarkemmin mitä. Jos tänään ottaisi paluun brittein saarille.

Monenko viskin taktiikalla tämä ilta? Eilen maisteltiin jaappanialaisia, en tosin muista enää sen tarkemmin mitä. Jos tänään ottaisi paluun brittein saarille.
Itse siemasin eilen saunakaljan päälle yhden mukin Uigea. Tänään voisi pitäytyä samassa yhden viskin taktiikassa ja korkata tuliaisena saadun Taliskerin tumman myrskyn.

Itse siemasin eilen saunakaljan päälle yhden mukin Uigea. Tänään voisi pitäytyä samassa yhden viskin taktiikassa ja korkata tuliaisena saadun Taliskerin tumman myrskyn.
Kasitoistavee Taliskerin vois metsästää, jos löytyis jostain noista tutuista mestoista. Ardbegeja on muistaakseni tarjolla vähän suppeasti.

Keisari 66 avaa tämän illan. Varsin onnistunut tuotos kotimaiseksi jano-olueksi.

Kasitoistavee Taliskerin vois metsästää, jos löytyis jostain noista tutuista mestoista. Ardbegeja on muistaakseni tarjolla vähän suppeasti.

Keisari 66 avaa tämän illan. Varsin onnistunut tuotos kotimaiseksi jano-olueksi.
Joo, mä maistelenkin kotona...valikoima taattu omaan makuu sopivaksi.

Joo, mä maistelenkin kotona...valikoima taattu omaan makuu sopivaksi.
Mä kallistun omalla kohdallani kyllä siihen, että on paljon fiksumpaa käydä ravintolassa nauttimassa juomat silloin, kun viskiä tekee mieli. Periaatteessa vois paria jotain tuttua ja hyvää pitää kotona tarjottavana, mutta hukkaan ne turhan helposti menis, jos rupeisin himaan viskivalikoimaa kasaamaan, kun en himassa oikein juo edes olutta kovin usein. Tai harrasta yleensä tissuttelua.

Karate Kid tullut jo yli vartin eikä yhtään kovistelua vielä:(.
edit. No nyt jo vähän kovisteltiin:).

Viimeksi muokattu:
Back
Ylös Bottom