Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Henkilöllisyys taisi juuri paljastua.Onkohan tuo sierra-mies kovinkin ylpeä netti-feimistään tänäpänä...
Eikun se on italialainen jalkapallo, calcio storico:Ja seuraavaksi varmaan joku nilviäinen tulee kertomaan kuinka jenkkifutis on parasta kun siinä otetaan miestä ilman filmiä.
Muuten ois, mutfa kun jäi se D siitä deeoohooceestä...Onkohan tuo sierra-mies kovinkin ylpeä netti-feimistään tänäpänä...
Ei ole. En nyt mainitse missä kaupungissa tuli kaverien kanssa maistissa tähän ukkoon törmättyä, mutta kovin iloista palautetta ei "kahen litran oohoocee kolomosen kautta nelosen puhaltimelle Sierra jättää se valitettavasti me ollaan jo eellä" yms huuteluihin tullut :D sehä joutu kuulemma myymään riesansa pois kun ei enää voinut sillä ajella ilman että joku vittuiliOnkohan tuo sierra-mies kovinkin ylpeä netti-feimistään tänäpänä...
Näimmää vähän veikkasin.Ei ole. En nyt mainitse missä kaupungissa tuli kaverien kanssa maistissa tähän ukkoon törmättyä, mutta kovin iloista palautetta ei "kahen litran oohoocee kolomosen kautta nelosen puhaltimelle Sierra jättää se valitettavasti me ollaan jo eellä" yms huuteluihin tullut :D sehä joutu kuulemma myymään riesansa pois kun ei enää voinut sillä ajella ilman että joku vittuili
Kuvattiin jotain omia toilailuita ihan vapaaehtoisesti, luojan kiitos niistä suurin osa on hävinnyt jo bittiavaruuteen, ja suurin osa oli VHS:llä.Täytyy muuten kiittää äitiä ja iskää, ettö mut on tehty sellaiseen aikaan, että olen saanut elää teini-ikäni somettomassa maailmassa. Jumalauta sitä videoiden määrää, mitä omista toilailuistakin varmaan pyörisi eetterissä.
aamen!Täytyy muuten kiittää äitiä ja iskää, ettö mut on tehty sellaiseen aikaan, että olen saanut elää teini-ikäni somettomassa maailmassa. Jumalauta sitä videoiden määrää, mitä omista toilailuistakin varmaan pyörisi eetterissä.
Täytyy muuten kiittää äitiä ja iskää, ettö mut on tehty sellaiseen aikaan, että olen saanut elää teini-ikäni somettomassa maailmassa. Jumalauta sitä videoiden määrää, mitä omista toilailuistakin varmaan pyörisi eetterissä.