Nauroin ääneen tälle. Joten on ehkä aika mennä nukkumaan.Preiking tö loo, preiking tö loo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nauroin ääneen tälle. Joten on ehkä aika mennä nukkumaan.Preiking tö loo, preiking tö loo.
Pappi Juudasta, hienoa.Preiking tö loo, preiking tö loo.
Musta tulee iha kauhee mummeli. Ootan sitä ku oon vanha (jos selviän hengissä sinne asti) ja saan hakata Salen edessä mopopoikia sateenvarjolla.Kajsna on mukavan pikkuvanha tosikko...taidankin lähteä PV:llä ajelemaan Porin keskustaan.
Joo. Mä oon ujo ja hiljanenTyömaalla se esittää kovin ujoa, hiljaista ja asiallista.
Ja asiallinen 
Joo. Mä oon ujo ja hiljanenJa asiallinen
![]()
Dissosiatiivinen identiteettihäiriö.Epäilen Xtremen ehdottamaa zyndroomaa.
Dissosiatiivinen identiteettihäiriö.
Ainoa hieno sana minkä osaanKauhian pitkiä sanoja näin yksinkertaiselle ihmiselle..

Näin entisenä lääkintämiehenä suosittelen tutkimusten aloittamista kolonoskopialla, kun on sen hanurin kanssa noita kyykkyongelmiakin.Epäilen Xtremen ehdottamaa zyndroomaa.
Näin entisenä lääkintämiehenä suosittelen tutkimusten aloittamista kolonoskopialla, kun on sen hanurin kanssa noita kyykkyongelmiakin.
E. Mun mielestä muuten vähän vitun hälyttävää, kun offiksen porukkaan pystyy samaistumaan ja väki tuntuu omanlaiselta...
Sä oot vaan juonu tarpeeksi monta yksikköä olutta tälle illalle.E. Mun mielestä muuten vähän vitun hälyttävää, kun offiksen porukkaan pystyy samaistumaan ja väki tuntuu omanlaiselta...
Kyllähän reikien rassaaminen yleensä auttaa...Tollako nää mun ongelmat ratkeis?
Jos oikein muistan niin sulla on ihan oikeet mahavaivat kyseessä. Tota omaa frouvaa on tähystetty joka rööristä nielty kapselikameraa ja leikelty, mutta mitään varmaa riagnoosia ei oo eikä näemmä tuu. Crohnia epäillään, muttei löydy.Tollako nää mun ongelmat ratkeis?
Auttooko jos rassaa ite?Kyllähän reikien rassaaminen yleensä auttaa...
Kirurgiselta pohjalta nää mun ongelmat nii ei oo tarvinu vielä mitää tähystelyä luonnollisten reikien kautta harrastaa.Jos oikein muistan niin sulla on ihan oikeet mahavaivat kyseessä. Tota omaa frouvaa on tähystetty joka rööristä nielty kapselikameraa ja leikelty, mutta mitään varmaa riagnoosia ei oo eikä näemmä tuu. Crohnia epäillään, muttei löydy.
Toi kolonoskopia oli siis enemmän noihin psyyykkisiin "vikoihin".