Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kajsna on mukavan pikkuvanha tosikko...taidankin lähteä PV:llä ajelemaan Porin keskustaan.
Musta tulee iha kauhee mummeli. Ootan sitä ku oon vanha (jos selviän hengissä sinne asti) ja saan hakata Salen edessä mopopoikia sateenvarjolla.
Mut kyl noita meidän kylän mopopoikia sais käydä potkii sieviläisillä päähän. Meinaa oikeesti ottaa entisillä rellestäjilläki jo koville noitte natiaisten toilailut.

Työmaalla se esittää kovin ujoa, hiljaista ja asiallista.
Joo. Mä oon ujo ja hiljanen :) Ja asiallinen :)

Salillaki mua alko vituttaa jotkut 15v vinkuheinä ES-jonnet jotka väänti tunnin pelkkää hauista. Ärsyttäviä. Niitäki ois voinu potkasta päähän. Oisin menny kysyy niiltä kui monijakonen hauis ohjelma niil on, mut kerkesivät lähteä.

05zLSVS.gif.jpg

Tuosta tulikin mieleen, tänään näin Porvoon motarilla auton minkä rekkari oli IVF-1

Aika vanha herra sitä autoa ajoi, liekö sitten eka?

Epäilen Xtremen ehdottamaa zyndroomaa.
Näin entisenä lääkintämiehenä suosittelen tutkimusten aloittamista kolonoskopialla, kun on sen hanurin kanssa noita kyykkyongelmiakin.

E. Mun mielestä muuten vähän vitun hälyttävää, kun offiksen porukkaan pystyy samaistumaan ja väki tuntuu omanlaiselta...

Näin entisenä lääkintämiehenä suosittelen tutkimusten aloittamista kolonoskopialla, kun on sen hanurin kanssa noita kyykkyongelmiakin.

E. Mun mielestä muuten vähän vitun hälyttävää, kun offiksen porukkaan pystyy samaistumaan ja väki tuntuu omanlaiselta...

Tollako nää mun ongelmat ratkeis?

Tollako nää mun ongelmat ratkeis?
Jos oikein muistan niin sulla on ihan oikeet mahavaivat kyseessä. Tota omaa frouvaa on tähystetty joka rööristä nielty kapselikameraa ja leikelty, mutta mitään varmaa riagnoosia ei oo eikä näemmä tuu. Crohnia epäillään, muttei löydy.

Toi kolonoskopia oli siis enemmän noihin psyyykkisiin "vikoihin".

Kyllähän reikien rassaaminen yleensä auttaa...
Auttooko jos rassaa ite?

Jos oikein muistan niin sulla on ihan oikeet mahavaivat kyseessä. Tota omaa frouvaa on tähystetty joka rööristä nielty kapselikameraa ja leikelty, mutta mitään varmaa riagnoosia ei oo eikä näemmä tuu. Crohnia epäillään, muttei löydy.

Toi kolonoskopia oli siis enemmän noihin psyyykkisiin "vikoihin".
Kirurgiselta pohjalta nää mun ongelmat nii ei oo tarvinu vielä mitää tähystelyä luonnollisten reikien kautta harrastaa.
Varmasti auttais hyvin :)

Back
Ylös Bottom