Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Katsotko nyt maanantaia bondea alkavaa.

Minä katsson kaikki, vaikka ne kaikki onkin.

Ulti siis.

Eijole kanavia telkussa. Tuleeko Kuurakettia? Voisin myös katsoa sen missö on Mads, edelleen näkemättä. Mutta en tykkää DGraigista.

Kymppi oli hikinen. Mulla on rusketusraja sykemittarin kellosta ja vihkisormuksesta. Sanoin miehelle että nyt en voi mennä terassille, se ehdotti että peitä se laastarilla.

Sir Sean on paras James. Esiintyjistä siis. Daniel Craig myös hyvä. Lähempänä taas Ian Flemingin kirjojen James-kuvausta, ei mikään keikaripelle.

Connery ja Goldfinger, jos joku pitää valita. On noita muitakin hyviä ja pitkältä aikaväliltä, mutta tuo ehkä nostalgisin ja jäänyt eniten mieleen.

Onneksi kohta alkaa loma. Eihän tätä muuten jaksa.

2h lyijyliivin alla leikkauksessa, omapaino putosi 0,5kg.

Yllätin itseni: olin kovin väsynyt muksujen kanssa tehdyn fillarireissun jälkeen ja olin päättänyt että jää sali tänään väliin- jostain kummallisesta syystä löysin itseni salilta ja vedin vielä lenkin päälle.

Tiedoksi kaikille, että olen sellaisessa mukavassa rapelin jälkeisessä jatkohumalassa ja tein tuossa hieman sähkökytkentöjä sekä maansiirtohommia...just sopivaa puuhaa tähän olotilaan. Tarttisko lähteö katsomaan Movetronia, @Sniffari on kaiketi eturivissä.

Back
Ylös Bottom