Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja mielellään pers-.Irma voi vetää suoa avokämmenellä poskelle.
Veikkaan, että jokainen pikaruokalassa työskennellyt hanpurilaiskokki on uransa aikana mulkuttanut useita burgereita.Onkohan ravintoloissa töissä paljon ruokamulkuttajia.
Onkohan ravintoloissa töissä paljon ruokamulkuttajia.
Veikkaan, että jokainen pikaruokalassa työskennellyt hanpurilaiskokki on uransa aikana mulkuttanut useita burgereita.
Enkä edes aloita pitsanpaistajista.
En ole minäkään törmännyt moiseen. Miksi kukaan täyspäinen edes puhtaita haistelisi.Itse en ole koskaan nähnyt yhdenkään miespuolisen hypistelevän naisten alusvaatteita kaupassa puntti pullollaan. Tai tyhjänä.
Kyllä huomaa, että ollaan mulkutushommissa ihan amatööriä. Totta kai valmiiseen tuotteeseen, eihän se muuten mitään mulkuttamista ole.Tehdäänkö toi ennen paistamista, vai meneekö siinä se mulkkuus sitten hukkaan?
Kyllä huomaa, että ollaan mulkutushommissa ihan amatööriä. Totta kai valmiiseen tuotteeseen, eihän se muuten mitään mulkuttamista ole.
Vaan esim. mulkun pihvittämistä.
Kyllä huomaa, että ollaan mulkutushommissa ihan amatööriä. Totta kai valmiiseen tuotteeseen, eihän se muuten mitään mulkuttamista ole.
8/10
Mua epäilyttää ihmiset, jolla ei oo jääkaapissa muuta ku levite ja kurkku. Mun kämppis kuuluu tähän sarjaan. Ei toisaalta haittaa, mahtuu mun ruoat paremmin toho keskekasvusee jääkaappiin.