Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
raju video. hurja meno.Se ois jalkapäivä.
![]()
Jumankauta lestit. Mikä nyt on.
Mukava ajella etelään lapista.
raju video. hurja meno.
eehhhheeeeehheeee.... aeka hurjaa... saaks tulla treenuaan sun kanssa???? heheheh.Joo tossa teen jo viimeistelyliikkeitä alaselälle. Menossa hyperextension.
esim lomailla näillä keleillä.
esim.lomailu voittaa aina työnteon
esim.tänäänkään ohjelmassa ei ole ollut kuin ääsjoen kes kus tassa vetelehtimistä ja ajankuluksi #83,tasan
Eli rankka päivä!Tsek. Muttaku. On pakko tehtä töitä, jotta on varaa vetelehtiä ajankuluksi.
Tänään ei ollu ohjelmassa paljoa muuta ku @Kajsna :n kouluttamista. Vain jotain pientä sen lisäksi.
eehhhheeeeehheeee.... aeka hurjaa... saaks tulla treenuaan sun kanssa???? heheheh.
hyvä. en ois kyl oikeasti halunnutkaan.Hehehhöhö. Ei.
Eli rankka päivä!
Mä oon nyt nii hajalla, etten tiiä jaksanko tehä lisää iltapalaa :SKaikkeni annoin. Hyvä että oon jaksanu sohvalla maata.
Kai laitoit sähköpostiin liitteeksi pankkitunnuksesi? Ei ne ilman niitä voittoja maksa!Aamulla tuli puhelimeen viesti notta olen voittanu 2 joonaa.
Hauska homma kun en ole mihinkään osallistunutkaan. Ja viesti oli englanniksi. Ja yhteystietoja olis pitäny lähettää johonkin sähköpostiin.
Oli sen verran epäilyttävää että otin varman päälle ja pistin tänään sileeks vain yhden joonan. Luotolla.
Kai laitoit sähköpostiin liitteeksi pankkitunnuksesi? Ei ne ilman niitä voittoja maksa!
ääsjoella on tullut äässiä saatua.... mukava juttu se ol se.Samppa ja ääsjoki.