Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juu, vedin kotona aamulla tuplaespresson...voi olla että ilman olisin vieläkin kotona.Ora kaffia, se auttaa.
6#Qsihätä
Se on muuten tänään sitten.
Eurooppa Liigan finaali.
Ja koska täälläkin kaikkia kiinnostaa niin Jim (ja 4Pro) näyttää pelin suorana. Ja pelihän alkaa 21:45.
Ora kaffia, se auttaa.
Saman muistin just aamulla, kun ajattelin että tänään illalla ajoissa nukkumaan...
Jos vaaleepaahtosta kuravettä vedät, niin näinhän se on...itse en nykyään juuri kahvia juo, mutta oikeeta kahvia voi vatsan puolesta vetää reilummin.Ei juuri auta. Minun vakioannokseni aamulla on 6 kuppia Moccamasterin asteikolla ja se on minimi että selviää aamusta hengissä, herääminen vaatisi varmaan pari pannullista mutta vatsaa ei uskalla enää kestotestata sellaisilla määrillä päivittäin.
No juu, niin itsellekin yleensä, mutta kun nyt väsyttää niin pirusti. Toisaalta tommonen fudismatsi jättää aina adrenaliinit koholle ja sitten potkitaan peittoa sängyssä pari tuntia, joten nukuttua saa siinä 2:00 paikkeilla. Ei siinä, kyllähän minä pelin silti katson.Puolen yön kieppeillä on vielä ajoissa. Mun mielestä.
No juu, niin itsellekin yleensä, mutta kun nyt väsyttää niin pirusti. Toisaalta tommonen fudismatsi jättää aina adrenaliinit koholle ja sitten potkitaan peittoa sängyssä pari tuntia, joten nukuttua saa siinä 2:00 paikkeilla. Ei siinä, kyllähän minä pelin silti katson.