Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Se on muuten tänään sitten.
Eurooppa Liigan finaali.

Ja koska täälläkin kaikkia kiinnostaa niin Jim (ja 4Pro) näyttää pelin suorana. Ja pelihän alkaa 21:45.

europa-league-final-2016-liverpool-vs-sevilla-1.jpg

Ora kaffia, se auttaa.

Ei juuri auta. Minun vakioannokseni aamulla on 6 kuppia Moccamasterin asteikolla ja se on minimi että selviää aamusta hengissä, herääminen vaatisi varmaan pari pannullista mutta vatsaa ei uskalla enää kestotestata sellaisilla määrillä päivittäin.

Ei juuri auta. Minun vakioannokseni aamulla on 6 kuppia Moccamasterin asteikolla ja se on minimi että selviää aamusta hengissä, herääminen vaatisi varmaan pari pannullista mutta vatsaa ei uskalla enää kestotestata sellaisilla määrillä päivittäin.
Jos vaaleepaahtosta kuravettä vedät, niin näinhän se on...itse en nykyään juuri kahvia juo, mutta oikeeta kahvia voi vatsan puolesta vetää reilummin.
Puolen yön kieppeillä on vielä ajoissa. Mun mielestä.
No juu, niin itsellekin yleensä, mutta kun nyt väsyttää niin pirusti. Toisaalta tommonen fudismatsi jättää aina adrenaliinit koholle ja sitten potkitaan peittoa sängyssä pari tuntia, joten nukuttua saa siinä 2:00 paikkeilla. Ei siinä, kyllähän minä pelin silti katson.

No juu, niin itsellekin yleensä, mutta kun nyt väsyttää niin pirusti. Toisaalta tommonen fudismatsi jättää aina adrenaliinit koholle ja sitten potkitaan peittoa sängyssä pari tuntia, joten nukuttua saa siinä 2:00 paikkeilla. Ei siinä, kyllähän minä pelin silti katson.

Tuskin tarvitsee täälläkään kovin ajoissa nukkua. Koska jos (kun) Liverpool voittaa niin eihän sitä osaa heti nukkua, fiilikset aika korkealla kuitenkin.
Ja jos käy se käsittämätön vaihtoehto, että Sevilla vie niin sitten vaan vituttaa ihan liikaa, että saisi nukuttua :D

Mun suuhun asti eksyneet espressopaahdot maistui kuselle. Tummaa paahtoa saa olla, varsinkin maidon kanssa juotavaksi, mutta mielellään vähän kevyemmästä päästä.

Itehän en mikään kaffehifistelijä oo, vaan pääasiassa tulee vedettyä noida Dolce Gusto-kapseleita, kun ei jaksa yhtä kuppia keittää, eikä AeroPressin tapaista pestä.
Noissakin tosin on omaan makuun hyviä kaffeita, etenkin siellä vaffemmassa päässä, esim. Lungo Intenso.

Mulle maistuu pirkka, eldorado, lidlin halpis kahvit, rainbow kahvit kuhan on suodatin kahvia porosumpit maistuu myös. Ainoot mihi mää en oo oikee sortunu on nää espressot ym.

Nyt ostin heräteostoksena kaupasta jotain Löfbergin kevyehköä tummapaahtoa, jossa luvattiin kaakaon ja vaniljan aromeja. Kohta lähtee ensimmäinen kuppi testiin. Tuoksu ei ainakaan vakuuttanut näihin kahviliikkeistä haettuihin verrattuna, mutta piristeeksi tuo on ostettukin. Aeropress-homoilut itselläkin ollut aika harvassa.

Back
Ylös Bottom