Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

nukahdin jo ennen peliä, nukkuminen on imisen parasta aikaa

Kesäpyöräilijät on näköjään löytänyt takaisin laduille, oli ihan ruuhkaa duunimatkalla. Ja ne kaikki menee prkl nopeemmin ku minä. Ei sitä nyt aina jaksa riehua, ainakaan aamulla.

Nukkumaan 01:15, ylös 06:15. Eikä edes väsytä. Paljon.

74,6 eilen.

Mulla on vanha olo. Ja lihava.
Sulla varmaan kuitenkin on tissit ja vyötärö?

Jos ja kun nyt vähennän alkoholit noin 7 => 2 viikossa, saisi kyllä edes sentti lähteä mahasta.

E. Niin ja viimeksi olen juonut alkoholia lauantaina ja viime yönäkin hikoilin kamalasti. Olen tosin flunssassa ja sekin kai voi hikoilua lisätä...

Viimeksi muokattu:
Kai tässä jonkinnäköset tissit on. Ei kylläkään mitkään jymylollot. Muuten oon vähä tasapaksu pötkylä.

Kyllä voi. Mulla on lapsen koulun alkamisen takia ikäkriisi.
Olen keksinyt tissi-indeksin: kuinka monta senttiä rinnanympärys on suurempi kuin vyötärön. Mulla se on 10cm eli lienee Suomen huonoimpia tuloksia!

mjahans... ei mikkeen muaailman enertsisin olo. Mutta aeva sama. Salille mään eniwei.

Olen keksinyt tissi-indeksin: kuinka monta senttiä rinnanympärys on suurempi kuin vyötärön. Mulla se on 10cm eli lienee Suomen huonoimpia tuloksia!

Mullakin on suurempi ero kuin sulla, huomattavasti :D Sorry :(

Oli pakko kanssa mitata, tuloksena 20 cm (ei sen).
Mittalaitteistona toimi toimistotarpeet; laturin johdolla ympärys ja A4:llä siitä mitat, joten virhemarginaalia ainakin 2,7mm.

Back
Ylös Bottom