Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Voidaanko mennä edes yksi päivä ilman?

panokset kovenee: mennään huominen täydessä hiljaisuudessa, kuten HerrGritsnaz eilen haaveili

minä olen, mukana

voin aloittaa vaikka: heti

Vipithän on nykyään sen puolet halvemmat, mutta kestääkin enään vai 6 k, 12 kk sijaan. Eilen muuten tsekkailin, niin en mistään juuri nähnyt että ois vipit voimassa. Erikoista kyllä.

Account upgrades -kohdassa näkyy voimassaoleva. Aiemmin oli myös 24 kk:n tilauksia, mun edellinen oli sellainen.

75,8kg.

Paino nousee nyt huomattavan helposti. Kohta ollaankin ihan vahingossa sellaisessa tilanteessa, että rannalle ei parane mennä pötköttämään.
Tulee muuten nohevat greenpeaceaktivistit kierittämään takaisin vesille.

Ohjelman nimi voisi olla esim: Mitä vittua?
Tämä on hyvä. Kysymyksenasetteluakin voisi vähän nykyaikaistaa:
"Niinku, tiätsä, niinku, mikä vittu on niinku Mongolian niinku pääkaupunki tai mikä se oli"

Tuolla saataisiin nuoretkin katsomaan...mutta hetkinen, sitten tämä on taas ihan yhtä paska kuin kaikki muukin..eeiiiii.

Mites olisi sellainen tietokilpailu, jossa oikeasta vastauksesta saisi aina vetää palkinnoksi mukillisen viinaa. Ja se olisi pakko vetää.
Muutaman kysymyskierroksen jälkeen olisi aina bonustehtäviä, joissa vaadittaisiin ainakin tasapainoa ja/tai nopeita reaktioita.
Myös bonustehtävien voitosta vedettäisiin mukillinen viinaa.
Ohjelman nimi voisi olla Last Man Standing.

mjahans... kaikkee sitä jo ehtinyt tehdä ja palajon vielä tehtävänä....

66 kg tänä aamuna, kätsysti stressi laihduttaa. Ja yöllinen ylläriripsa. Tais onneks jäädä siihen, mietin jo miten onnistuu hierojalla käyminen ripulissa.

Back
Ylös Bottom