Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

läskipyörä varustettuna huippuväkevällä voimanlähteellä!

Lihasvoimalla kulkeva pyörä varastettiin 2001, vielä olen pärjännyt ilman. Pärjännyt hyvin. Ja pärjään jatkossakin.

edit: Eikö Hayabusa ole läskipyörä huippuväkevällä voimanlähteellä? Semmonen löytys jo.

Hyvin menee! Ihan loistavasti oikeastaan. Tai ainahan mulla menee hyvin, niin mää sen oon ajatellut että turha mennä puolivaloilla. Kesäkin pian, lähteekö santsi kesällä vähän weikboardaan?

Katellaa sitä fribaa ensi ja boardausta sitte :D Hyvä et menee hyvin! <3

On joo iha semi ok luisussa. Työtilanne on ainoo mikä vähä häirittee, mut muute menee hyvi :)
Ei parane töitä stressata. Kokemuksesta voin sanoa, että liitton raha mahdollistaa erittäin hyvin pitään pienen loman työn teosta. Ja tekevälle löytyy kyllä aina duunia.

en ole ikinä solminut suhteita liittoon

ei sumppia arkena kellon neljäntoista jälkn, tähän aikaanhan ruvetaan jo valmistamaan ruumista levolle laskuun

Minä olen nyt tutkinut koko päivän nuita pyöriä. Annetaan ajatuksen nyt taas muhia, ei parane ostaa het. Viikko pari ja sit on alkukiima ohi jonka jälkeen voin tehdä ratkaisuja järjellä.

Sumppia pitänee nauttia ennen gymiä riittävästi. Jotta jaksaa.

Eilinen ruoka tänäänkin iha syömäkelposta mössöä. Täytyy tehä joskus uudestaan.

Mitä se oli?
Syömäkelpoisen mössön reseptit on aina tervetulleita.

hehe,kuntit,ja ketjun venäjän kirjeenvaihtaja @gonzaless

venäjän anttidopingtoimikunnan johtaja kuollut yllättäen, hiihtolenkin jälkeen sydänkohtaukseen

Mitä se oli?
Syömäkelpoisen mössön reseptit on aina tervetulleita.
Broilerin jauhelihaa, papuja ja mitäköhä muuta oikein heitin pannulle. Kaikkea mahollista ja mahotonta, chiliä vähä lörähti :D Kukkakaalimössö tasotti aika hyvin tulisuuden. Tuli hyvä mössö ku keitti pari kukkakaalia kypsäks ja sit soseutti ne ja joukkoon puolikkaan sitruunan menhu + suolaa + pippuria.

hehe,kuntit,ja ketjun venäjän kirjeenvaihtaja @gonzaless

venäjän anttidopingtoimikunnan johtaja kuollut yllättäen, hiihtolenkin jälkeen sydänkohtaukseen
Oli kuulemma valitellut aiemminkin hiihtolenkin jälkeen vähän rintatuntemuksia, mutta vaimo tietää kertoa paremmin! Onkohan vaimo enää elossa...

Broilerin jauhelihaa, papuja ja mitäköhä muuta oikein heitin pannulle. Kaikkea mahollista ja mahotonta, chiliä vähä lörähti :D Kukkakaalimössö tasotti aika hyvin tulisuuden. Tuli hyvä mössö ku keitti pari kukkakaalia kypsäks ja sit soseutti ne ja joukkoon puolikkaan sitruunan menhu + suolaa + pippuria.

Onnistumisen salaisuus oli todennäköisesti tuossa boldatussa osiossa :D

Back
Ylös Bottom