Deleted member 43228
Hyvin menee! Ihan loistavasti oikeastaan. Tai ainahan mulla menee hyvin, niin mää sen oon ajatellut että turha mennä puolivaloilla. Kesäkin pian, lähteekö santsi kesällä vähän weikboardaan?Moi JokkusPokkus! Mite menee?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvin menee! Ihan loistavasti oikeastaan. Tai ainahan mulla menee hyvin, niin mää sen oon ajatellut että turha mennä puolivaloilla. Kesäkin pian, lähteekö santsi kesällä vähän weikboardaan?Moi JokkusPokkus! Mite menee?![]()
läskipyörä varustettuna huippuväkevällä voimanlähteellä!
Hyvin menee! Ihan loistavasti oikeastaan. Tai ainahan mulla menee hyvin, niin mää sen oon ajatellut että turha mennä puolivaloilla. Kesäkin pian, lähteekö santsi kesällä vähän weikboardaan?
Joo!Katellaa sitä fribaa ensi ja boardausta sitte :D Hyvä et menee hyvin! <3
Joo!
Mitäs santukka, onko elämä hyvässä luisussa?

Ei parane töitä stressata. Kokemuksesta voin sanoa, että liitton raha mahdollistaa erittäin hyvin pitään pienen loman työn teosta. Ja tekevälle löytyy kyllä aina duunia.On joo iha semi ok luisussa. Työtilanne on ainoo mikä vähä häirittee, mut muute menee hyvi![]()
Eilinen ruoka tänäänkin iha syömäkelposta mössöä. Täytyy tehä joskus uudestaan.
Broilerin jauhelihaa, papuja ja mitäköhä muuta oikein heitin pannulle. Kaikkea mahollista ja mahotonta, chiliä vähä lörähti :D Kukkakaalimössö tasotti aika hyvin tulisuuden. Tuli hyvä mössö ku keitti pari kukkakaalia kypsäks ja sit soseutti ne ja joukkoon puolikkaan sitruunan menhu + suolaa + pippuria.Mitä se oli?
Syömäkelpoisen mössön reseptit on aina tervetulleita.
Oli kuulemma valitellut aiemminkin hiihtolenkin jälkeen vähän rintatuntemuksia, mutta vaimo tietää kertoa paremmin! Onkohan vaimo enää elossa...hehe,kuntit,ja ketjun venäjän kirjeenvaihtaja @gonzaless
venäjän anttidopingtoimikunnan johtaja kuollut yllättäen, hiihtolenkin jälkeen sydänkohtaukseen
Broilerin jauhelihaa, papuja ja mitäköhä muuta oikein heitin pannulle. Kaikkea mahollista ja mahotonta, chiliä vähä lörähti :D Kukkakaalimössö tasotti aika hyvin tulisuuden. Tuli hyvä mössö ku keitti pari kukkakaalia kypsäks ja sit soseutti ne ja joukkoon puolikkaan sitruunan menhu + suolaa + pippuria.
Onkohan vaimo enää elossa...
hehe,kuntit,ja ketjun venäjän kirjeenvaihtaja @gonzaless
venäjän anttidopingtoimikunnan johtaja kuollut yllättäen, hiihtolenkin jälkeen sydänkohtaukseen