Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ompa kumma yö, ei täällä vaan yleensä, noh vois laittaa jonkun leffan pyöriin jos vähän rauhottuisi, enkä jopa nukahtaisi kesken. Tässä olis Jason Statmanin tähdittämä Pankkikeikka ja Horseman Of the Apocalypse mitä en oo nähnyt..

No niin! Nyt kaikki runkut ylös, elämässä pitää olla runkkua, aina, edes vähän.
Saas nähdä koska tulee seuraava viesti tähän rupuseen ketjuun, veikkaan että kuitenkin ennen 9.00.

#hieroo karvaisia käsiään yhteen#
:) Pakko oli tsekata kesken leffan, ja onhan tässä nyt muutenkin kahvi+laskiaispulla tauko.

Minä en oo ikinä greyn anatomiaa kattonu, mutta oon kuullu että ne kai tekee siinä hoitajienki hommat. En minä sen perusteella lääkäriksi alkaisi.

Minäkään en katso lääkärisarjoa, joskus oon nähny lähinnä Housea. Siinähän ne teki kaiken paitsi kirurgian. Kaikkien erikoisalojen lääkärin hommat (sis, radiologia, patologia yleisimpinä), hoitajien hommat, näytteenotot, kuvien otot jne. Melko sama kuvio tietääkseni öpaut jokaisessa ameriikkalaisessa lääkärisarjassa.

Jos alkaisin niin varmaan siitä syystä, että saisi luvan kanssa olla vähän omituinen.

Ero lienee, että lääkärin omituisuutta siedetään. Miksi lie. Tai no eihän omituisuus haittaa (ainakaan minua), kunhan ei ole kusipää.

Ero lienee, että lääkärin omituisuutta siedetään. Miksi lie. Tai no eihän omituisuus haittaa (ainakaan minua), kunhan ei ole kusipää.

Minä tuossa yks päivä mietin, että onko missään vaiheessa noussut kusi päähän? Siis tuon lääkäriyden takia. Ainakin nuo vanhemmat lääkärit tuntuvat pitävän itseään jonkinlaisena puolijumalana.

tuliskohan tänään jos menisin paikan,päälle

en ole,nimittäin, ikinä livenä kuullut

kannatti mennä, kuoleman päivä #tsek

tässä,se,hieno hetki
image.webp

Minä tuossa yks päivä mietin, että onko missään vaiheessa noussut kusi päähän? Siis tuon lääkäriyden takia. Ainakin nuo vanhemmat lääkärit tuntuvat pitävän itseään jonkinlaisena puolijumalana.

Mulla ei ainakaan oo noussu kus piähän ammatin takii!

T: insinööri

Joillaki nousee ääntä nopeammin, joillaki ei koskaan. Toivottavasti ei ole mulla noussu.

hehe, mitähän muuten GAYkkapaikalla näkemäni maahanmuuttopoliittisesti vasenta laitaa edustavat imiset tuumas (henkilökuntaa,ei kätilöiden kuulijoita) ku kuntit vitsaili lavalla, että spektaakkelin bootsin on pakolaisen nahasta tehty, hehe

Joillaki nousee ääntä nopeammin, joillaki ei koskaan. Toivottavasti ei ole mulla noussu.

Toivottavasti ei. Nekään ei oo kauhean mukavia lääkäreitä jotka käskevät ottamaan paidan ja rintsikat pois, kun vastaanotolle menee kipeän jalan takia. Kotikunnassa oli joskus tommonen lääkärismies.

Meillä päin oli legendaarinen "paita pois Puusaari" nyt jo onneksi eläkkeellä. Jos terkkari laittoi likan ylä-asteella lekuriin oli se automaattisesti Puusaari.

Back
Ylös Bottom