Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Tuosta myös:

beer_95150.jpg

Kenet meinasit hakata? Onko se säbäpoika vieläki sulla vankina?
Kävin ihteäni kiduttamassa hieronnan merkeissä. Nyt on selkä, kädet ja rintalihakset hellänä!

Apsilla oli aivan mahtava savolainen iäkkäämpi pariskunta. Emäntä oli jo puolesvälis linjastoa menossa ja huuteli jo kassalle mitä ostavat. Ukko huutaa perässä, että "Elä ny hättäele ku minä tässä vielä harkihen mitä minä otan!" Emäntä hoputtaa ja mies rauhassa kahtelee ja töheltää. Sitten kassalla ne alkaa pohimaan, että mites niitte kahvileipien kanssa, ku kaupan puolelta nappasivat jotai leivoksia jo pussiin. Alkoivat pohtia, että mitäs siihen ääsetukortin tarjouksii oikein kuulukaan. "Mitä ne toskaleivokset oikee on olevinaan ku ei kerta kunnon pullaa saa tarjoushintaan..." :D Oli hauskaa. Ite tulin vielä perässä hämmentämään kassaneitiä ja tokasin, että harvemmin saman nimisiin törmää. Se jääty hieman. Seuraavaks alko se mummeli ja papparainenkin kehumaan, että jopas muuten onkin hauska homma ku samat nimet on! :D Kassaneiti meinas unohtaa sit ottaa mu kivennäisvedestä hinnan kaikessa hämmennyksessä :D

Enon hautajaiset, on kohtuu häiriintynyttä sukua, eivät tulleet edes oman pojan hautajaisiino_O
Ja toinen eno lampsi vittuun arkun kannon jälkeen, ihme porukkaa:woot:

Isän serkun hautajaisten jälkeen, kyseisen serkun sisko soitti mun isälle, että tietääkö se miten omaisuutta jaetaan ja epäili, että onko veljensä poika oikeesti sen poika -.- En muista oliko kyseinen sisko edes hautajsissa, jotenkin jäi semmonen tunne, että ei. Taustalla joku aatamin aikainen maiden jako joka ei mennyt kaikkien mielestä niin ku ois pitäny mennä.

Pitäs varmaa itekkin pistää välit sukuun poikki, ku isovanhemmat pisti jo ennakkoon perinnön jakoon. Veljelle meni.

Suku on pahin, 4 nättiä serkkulikkaa sentään suht tolkuissa niin voi niiden, ja heidän ukkojen kanssa jutella näissä bileissä. Ja onhan tädin mieskin hauska tyyppi, siinä ne siedettävät mutsin puolelta rupee olemaankin.
Jännä toi Kajsnankin kuvio on:eek:

On tos nyt sentää joku logiikka. Tasotellaan tilit sitten myöhemmin. Itellä ei sattunu olee asumistarvetta omakotitalossa peräkylällä tällä hetkellä, enkä peltojakaa viihtis viljellä.
Sukulaiset on hauskoja! Kaiken näköstä juttua kuullu, esim. sen, että tuun vielä pettymään pahasti ku tajuan, ettei lääkärin homma ookkaa semmosta ku Greyn anatomiassa :( Harmi ku en oo lääkäriohjelmia kahtonu oikeestaan ollenkaan ennen opiskelupaikan saamista. Mut onneks nuo tietää mun hommat ja mun olettamukset paremmin ku minä ite! ois pitäny kerätä jotai listaa noitte sutkautuksista. Alkanu kyl kuulla vähä vaikka millasta juttua niitten suusta. Joko suoraan tai sitten mummo kiltisti kertonut eteenpäin :D Sitäkin välillä vituttaa... :D

Mä oon aina ollut sitä mieltä ja sanonutkin omille vanhemmilleni: Jos omaisuutta kovasta yrityksestä huolimatta kertyy, koittakaa saatana käyttää kaikki mahdollinen ennen kuolemaa.

On tos nyt sentää joku logiikka. Tasotellaan tilit sitten myöhemmin. Itellä ei sattunu olee asumistarvetta omakotitalossa peräkylällä tällä hetkellä, enkä peltojakaa viihtis viljellä.
Sukulaiset on hauskoja! Kaiken näköstä juttua kuullu, esim. sen, että tuun vielä pettymään pahasti ku tajuan, ettei lääkärin homma ookkaa semmosta ku Greyn anatomiassa :( Harmi ku en oo lääkäriohjelmia kahtonu oikeestaan ollenkaan ennen opiskelupaikan saamista. Mut onneks nuo tietää mun hommat ja mun olettamukset paremmin ku minä ite! ois pitäny kerätä jotai listaa noitte sutkautuksista. Alkanu kyl kuulla vähä vaikka millasta juttua niitten suusta. Joko suoraan tai sitten mummo kiltisti kertonut eteenpäin :D Sitäkin välillä vituttaa... :D

Minä en oo ikinä greyn anatomiaa kattonu, mutta oon kuullu että ne kai tekee siinä hoitajienki hommat. En minä sen perusteella lääkäriksi alkaisi.

Jos alkaisin niin varmaan siitä syystä, että saisi luvan kanssa olla vähän omituinen.

Back
Ylös Bottom