Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kävin ihteäni kiduttamassa hieronnan merkeissä. Nyt on selkä, kädet ja rintalihakset hellänä!Kenet meinasit hakata? Onko se säbäpoika vieläki sulla vankina?

On tos nyt sentää joku logiikka. Tasotellaan tilit sitten myöhemmin. Itellä ei sattunu olee asumistarvetta omakotitalossa peräkylällä tällä hetkellä, enkä peltojakaa viihtis viljellä.
Sukulaiset on hauskoja! Kaiken näköstä juttua kuullu, esim. sen, että tuun vielä pettymään pahasti ku tajuan, ettei lääkärin homma ookkaa semmosta ku Greyn anatomiassa :( Harmi ku en oo lääkäriohjelmia kahtonu oikeestaan ollenkaan ennen opiskelupaikan saamista. Mut onneks nuo tietää mun hommat ja mun olettamukset paremmin ku minä ite! ois pitäny kerätä jotai listaa noitte sutkautuksista. Alkanu kyl kuulla vähä vaikka millasta juttua niitten suusta. Joko suoraan tai sitten mummo kiltisti kertonut eteenpäin :D Sitäkin välillä vituttaa... :D
Måbsy pitää varmaan täältä lomaa, saa kikkeliä toivottavasti.Missä måbsy on, onko kaikki niin hyvin ettei täällä tarvitse enää avautua?