Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

kyllähän Saksassa on ennenkin osattu ohjata junallinen ihmisiä oikeaan osoitteeseen

mielestäni myös Gontsa voisi perustaa sivupisniksinä sinne siperiaan laajat vastaanottokeskukset, sielä he olisivat turvassa:kaikelta

Minä saatan illalla hieman: ryerye

tumblr_o0ab9zVX8H1roxblro1_500.gif

tumblr_ntto8poN8i1tauas6o1_500.gif

tumblr_ny7u6pAx5D1udq516o1_500.gif

Yhtä vaille, mutta haluaisin omistaa tämän Mr lova lovalle.

Kauan on sokerittomuus kestänyt?

Kohta kolmisen viikkoa. Välillä on tullut pieniä hairahduksia joista on sitte kärsitty, mutta muuten oon ollu kokonaan ilman.
En oo juonu oluttakaan ainakaan kuukauteen. Yhhyyy. Jos sitte vaikka kuukauden päästä uskaltais.

Tänään ei tarvinu tehä, keskitty vaan syömiseen!
Salilla kävin myös riemastuttamassa herroja penkkauksen merkeissä. Muutama äijä seisoskelee vieressä kahtomassa ku penkkaan. Kukaa ei ois varmaa tajunnu nostaa tankoa jos oisin alle jääny :D Kaveri tuli sit viimesen varmistamaan, ettei käy huonosti :D

Reenaatko kenties rajalassa? Joskus aamuisin/päivisin kun oon siellä käyny niin semmoset herrasseurat kyl vilkuilee aika uteliaasti muiden tekemisiä. Vois kuvitella et ovat vielä uteliaampia vilkuileen vahvoja mimmejä. :D Hauskoja tyyppejä kyllä.

Reenaatko kenties rajalassa? Joskus aamuisin/päivisin kun oon siellä käyny niin semmoset herrasseurat kyl vilkuilee aika uteliaasti muiden tekemisiä. Vois kuvitella et ovat vielä uteliaampia vilkuileen vahvoja mimmejä. :D Hauskoja tyyppejä kyllä.
Siellähän minä. Tuttuja tyyppejähän nuo jo alkaa olla. Mukavahan se ku on juttuseuraakin salin puolella :D

Luin tuolta muualta kuntit että Kajsna on kova tyttö kyykkään. Toki irstailua ei sovi unohtaa, mutta kyykkään. Kyykkää enemmän kuin moni kunti. Pitää huomenna vetää kunnon kyykkyreenit, että ei mee plikka ohi.

Ikinä. Se tavoite. Muulla ei väljä.

Back
Ylös Bottom