Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Itse tehty joulujaloviina on hyvää, mutta ei kerkeä enää maustumaan kunnolla. Pärjää muistaakseni ihan kaneli- ja vaniljatangoilla, sekä neilikalla, jota kannattaa pitää seassa lyhyemmän aikaa. Muitakin jouluisia mausteita voi halutessaan käyttää. Tuon kun antaa kuukauden päivät maustua, niin saa oikein jouluisan makuista jalmaria. Pitäs tarkistaa noita speksejä..

Minä ostin itselleni stormtrooper-mukin joululahjaksi. Laitan sen varmaan huomenna pakettiin ja yllätyn sitten jouluaattona, kun avaan sen.

En minäkään omia lahjoja ole ikinä pakettiin pistänyt. Mutta aina sitä veronpalautuksilla on hyvä jotain kivaa ostaa.

Tänä vuonna palvelin olkkarin nurkkaan ja kelloja ranteeseen.

Ei ollu. Ihan semmonen tavallinen vaan. Pistän sen pakettiin siksi, että saan keulia jälkikasvulle. Oon ihan hirvee ihminen.
Hyvä suunnitelma kyllä. Muista vielä mainita että aivan sellainen kuin toivoin. Just tällästä halusin, katsokaa, eikö olekkin hieno!

Näin muuten viime yönä unta lukioaikaisesta saksan sijaisopesta tai opettajaharjoittelijasta vai mikä perkele onkaan.

Heräsin siihen, kun siemengeysirini pulppusi tulikuumaa mieslaavaa noin neliökilometrin laajuiselle alueelle.

Joulu on taas, saatana.

Hyvä suunnitelma kyllä. Muista vielä mainita että aivan sellainen kuin toivoin. Just tällästä halusin, katsokaa, eikö olekkin hieno!

Kyllä mulla oli suunnitelmana juurikin tuo. Vaikka luultavasti häntä ei juurikaan niin kauhiasti kiinnosta, sen verran oon ostanu tuota Star Wars-krääsää sille ettei yks muki herätä mitään kateutta.

Näin eksän kaupassa. Tuli vastaan käytävällä, tunnistin ilmeestä että nyt ei ole hyvä hetki jäädä rupattelemaan. Oli sen verran katseita itseni taakse, että oli parempi jatkaa matkaa :D

Hauskoja sattumuksia. Hyvin sitä vieläkin osaa ilmeestä päätellä vastauksen.

Ostin myös joulukarkkia. Ei kestä kauaa.

Piipahdin keskustassa ja ihmettelin miten voi olla näin jumissa tää paikka ja nyt se selvisi, siltsu oli esiintymässä stockan lipalla. Ostin myös joulukarkkia, loppui jo ....

Joulukarkit, hankittu.
houhouc239f.md.jpg

Back
Ylös Bottom