Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sana viikonlopuksi: muistakaa nauttia elämästä te jotka vielä voitte!
Minulle Jallu on Provinssijuoma. Silloin se maistuu parhaalta. Sitä otetaan joko kolan kanssa tai raakana.
Nyt vain taas tuntuu vahvasti siltä, etten voi juuri koskaan tehdä mitä haluaisin...Miksi mopsi ei voi nauttia elämästä?
Tekemisen pula.
Nyt vain taas tuntuu vahvasti siltä, etten voi juuri koskaan tehdä mitä haluaisin...
Kyllä! Enkä kadu mitään (ainakaan tällä hetkellä) eikä mulla oikeasti useinkaan ole edes erityisen rankkaa. Tajusin ihan vasta juuri että mua ahdistaa se pelko, jos en ehdi enää elämässäni mitään muuta tekemäänkään enkä saa aikaan enää mitään muuta. Ikäkriisi meets kärsimättömyys.Minä voisin tässä pistää jakoon viisauden, jonka äitini muutama vuosi sitten minulle sanoi: itse oot valintas tehny.
Mitä se semmoinen muka on?
Viikonloppu yksin kotona. Salilla käyty ennen puolta päivää. Ja loppuillan ohjelmassa lähinnä seinän tuijottamista.
Viikonloppu yksin kotona. Salilla käyty ennen puolta päivää. Ja loppuillan ohjelmassa lähinnä seinän tuijottamista.