Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Taas tekis mieli hakea johkin rauhanturvatehtävään ja eksyn selaan operaatioita. Aina välillä se palaa mieleen ja jää kasetti sen kohdalle hetkeksi jumiin. Pitäisköhän sitä soittaa Herra Kapteenille maanantaina ja kysyä mitä ois tarjolla.

Se hetki, kun olet juuri nukahtamaisillasi ja yläkerrassa asuva mies päättää helpottaa oloaan ja tähtää kusivanan keskelle pönttöä. Se ääni on raivostuttava. :mad:

Mä oon kyllä kuullut vastaavia ääniä mut en oo koskaan ajatellut että johtuisivat tuosta. Mistä tiedät, että syntyteoriasi on oikea?

Mut oon kyllä kuullut kun naapurit panee. Siitä tulee yleensä hyvä mieli, joillakin on asiat kunnossa :)

Taas tekis mieli hakea johkin rauhanturvatehtävään ja eksyn selaan operaatioita. Aina välillä se palaa mieleen ja jää kasetti sen kohdalle hetkeksi jumiin. Pitäisköhän sitä soittaa Herra Kapteenille maanantaina ja kysyä mitä ois tarjolla.
Tottakai ja ehdottomasti.

Istutin perkele mustaherukkapensaat. Kai niistä jo huomenna saa pari ämpäriä marjoja.

Mikään ei ole laiffissa niin hienoa kuin oman lapsen paska joka paikassa: vaipassa, käsissä, joskus jopa naamassa.

Mutta itsepähän tein.

Siis sen lapsen.

ompas jutut, ompas jutut

täyttävätkö nämä mielestänne asiallisen keskustelun kriteerit

Minä poistun nyt aamukahvin metsästykseen, kes-kus-taan, ydin-kes-kus-taan

Menossa jo aamupäiväkahvi.

Kohta pukeuden kesän muotivaatteeseen eli nahkatakkiin ja käyn katsomassa kuinka sekaisin Laukaa on, siellä esiintyi eilen yksi vokotin suosikeista, E-lastinen.

e: Ne kinkerithän jatkuu vielä tänään.

aamukahvit löysin, nyt ravinnon aika

#raikas&ravitseva
image.webp

Who you gonna call? GHOSTBUSTERS!

Soita poliisille.
Tuskin siitäkään on apua kun se on voinut ulottaa vaikutusvaltansa jo niidenkin sekaan. Mene ja tiedä kun en oikeastaan edes tunne koko ihmistä vaikka koko ikäni häntä vähän väliä olen nähnytkin. Kiitos kuitenkin ehdotuksesta. :)

Back
Ylös Bottom