Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

2000eellä sais 1000 kuutioisenkin:aihion
nettimotosta

Itse rakentamalla se komia tulisi, ainakin haavekuvissa. Ei oo nyt vaan hyvää paikkaa rakentaa.

Tuo irman laittama Norton on aikalailla jo liian kyykky omaan raaseri-silmään. Ostan R1:n, kun kyykkymopokuume iskee.

Tuo irman laittama Norton on aikalailla jo liian kyykky omaan raaseri-silmään. Ostan R1:n, kun kyykkymopokuume iskee.

Ei tuon tarkoitus varmaan ookkaa mikään raaseri olla. Ne tekee siellä jotain uutta aluevaltausta.

Minä haaveilen välillä jammuraaserista, mutta ei tuota omaa semmoseksi raaski muuttaa. Sais heittää hyvästit museokilville ja halvalle vakuutukselle.

Ilman sarvia, hampaita ja paljaita sukuelimiä: Onko kellään muuten ihan oikeasti päivittäisessä käytössä tuon kaltainen raaseri vai ovatko nuo vain kuten sanoin: kivoja katsella ?

murto/osalla kaikista moottoripyörän omistajista tuote taitaa olla päivittäisessä käytössä
Minulla esimerkiksi käyttö on kuukausittaista, kesäisin

kysms:moniko ketjun moottoripyöräkunti ajaa omallaan edes joka viikko?

Ilman sarvia, hampaita ja paljaita sukuelimiä: Onko kellään muuten ihan oikeasti päivittäisessä käytössä tuon kaltainen raaseri vai ovatko nuo vain kuten sanoin: kivoja katsella ?

Kyllä noita pari on tullu vastaan. Tosin päivittäisestä käytöstä en tiedä.

murto/osalla kaikista moottoripyörän omistajista tuote taitaa olla päivittäisessä käytössä

No joo, päivittäinen oli ehkä vähän liiottelua, mutta yleensä käytössä siis.
Sanotaan nyt niin, että minä en tunne tai tiedä ketään, joka tuollaisella oikeasti ajelisi. Yhden tiedän, jolla on "näyttelykäytössä" ja sitten varsinaisessa ajossa eri pyörä.

No kyllä minä ainakin ajan lähes joka päivä ajokauden ajan ~huhti/touko - ~syys/loka.
Loppusyksystä yleensä tippuu yhteen-kahteen kertaan viikossa, jos aamuisin on kylmä ajella töihin.
Työmatkat lähes aina pärrällä ja oikeastaan kaikki muukin liikkuminen kesän ajan, jossa ei tarvita auton tiloja (kaupassa käynti, koirien roudaus yms.)

edit. Eikä siinä siis mitään, voi toki olla että joku tuollaisella ajeleekin. En minä sitä epäile, lähinnä vain asia kiinnostaa.

Minun ajolla tollanen raaseri passais kyllä, enhän nykyiselläkään raaski käydä esimerkiksi työmaalla, koska eihän sitä mopedin maalipintaa voi jättää päiväksi porottumaan auringonpaisteeseen, eikä auton, eikä talvella ku on pakkasta raaski raiskata sitä ilman lämmitystä käyntiin
siksi työajot polkupyörällä

Sanotaan nyt niin, että minä en tunne tai tiedä ketään, joka tuollaisella oikeasti ajelisi.

näkisin tuollaisen samanlaiseksi peliksi kun rakennetut harrikat
ja niitähän näkee liikenteessä jatkuvasti, niitä vaan on niin paljo enemmän ku noita raasereita niin ehkäpä siksi nuo pysyvät piilossa

Joka päivä tulee ajeltua töihin. 2500km jo tänä vuonna, enkä ole edes reissussa käynyt. :)

"Asiallinen pukeutuminen" ja pirun kuuma pihalla, tästä voi tulla läkähtymiskuolema.

emmäkää usko! totistuasineistoksi ota kuva nyt ja viikon päästä
ja viikkoon et makaa sillä matolla

Pisteet ovat tosi pieniä, luomien näköisiä. Mutta kai ne ajan kanssa häviävät...? En ole tänään ollut matolla, eilen ja toissapäivänä kyllä. Joka tapauksessa tulee kohta pidempi tauko, koska otan tatskan selkään. Joskus laitoinkin kuvan sen jälkeen kun juuri olin noussut matolta.

Back
Ylös Bottom