Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En oo en. En itseasiassa etes tiedä, onko porukat myyny sen, vai vieläkö se makaa sielä rannassa. Se on ns. kakkosvene. Sanan varsinaisessa merkityksessä.

Näyttää vähän siltä että taisi mennä myyntiin...

13843012.jpg

Mikäs täällä on ollut käytöksen taso tänään?

Tulin shoppailumatkalla yhteen vakkarikahvilaan. Täällä on ollu myymässä sekä 9.7/10 muija ja 4.2/10 muija. Arvatkaa kumpi on tänään...

Edit. Ette te jäkäläpäät kuitenkaan keksi niin annan vihjeen. Tän päivänen muija EI muistuta tätä
image.webp

Törkiää on ollut.

Minä oon ollu reipas ja peruutellu kaiken näkösiä tilauksia. Spotify premiumin lakkautin, maksu tv-kortin pistin pois ja äsken kävin katkasemassa Netflix-tilauksenki. Nyt en enää keksi mitä peruuttaisin, ku ei lehtiäkään enää tuu.

Törkiää on ollut.

Minä oon ollu reipas ja peruutellu kaiken näkösiä tilauksia. Spotify premiumin lakkautin, maksu tv-kortin pistin pois ja äsken kävin katkasemassa Netflix-tilauksenki. Nyt en enää keksi mitä peruuttaisin, ku ei lehtiäkään enää tuu.

Kaalimadon kuukausittaista dildo -tilausta et kuitenkaan peruuttanut?

- - - Updated - - -

Eiks tää ollut irman luota siinä viime kotietsinnäs:
9Ef8Hrp.gif

Onko niillä semmonen?! Pitäisköhän tilata, että vois sitten peruuttaa sen tilauksen.

- - - Updated - - -

Ai täälä on tehty joku kotietsintäki. Ihmekkää ku tuo väliovi on välillä auki, vaikka aina pistän sen lähtiessä kiinni.

Törkiää on ollut.

Kokeile peruuttaa auto taskuparkkiin.
Paljonko muuten tuo spotify premium tällä hetkellä kustantais?

Onkohan nyt jotain pitkäkestosta flunssaa liikkeellä kun ei millään meinaa lähteä kuuseen?. Alkaa hiljalleen raastaa kun ei pääse normi reenisykliin kiinni[emoji20]

Kävin shoppailemassa autojuttuja Biltemasta ja pihalla sain konepellistä otsaani.

perjantaina,kuntit,elämä on:tulta

[video=youtube_share;9tROKxQvBsA]http://youtu.be/9tROKxQvBsA[/video]

Voi voi tätä onnea! Tässä surffaillessa löysin vihdoin ja viimein alla olevan kuvan ottajan. Ja loput kuvasarjasta. Ja kaikki kuvaajan työt. Nyt on sitä silmäkarkkia! Hetkeksi aikaa.

Laurent Nivalle

Hyvännäköistä jälkeä. Monissa kuvissa sellaset silmää miellyttävät värit. Vanhat Porsche 911:t myös miellyttävät aina.

8f21d57c111c1a391423d5de24fe6cd6.jpg

Paitsi, että on kyllä ihan amatöörikuvaaja. Tuossakin kuskin pää rajaantunut pois kuvasta, höhö.

onkohan muuten seagrami nukahtanu ku ejjole näkyny

Back
Ylös Bottom