En oo en. En itseasiassa etes tiedä, onko porukat myyny sen, vai vieläkö se makaa sielä rannassa. Se on ns. kakkosvene. Sanan varsinaisessa merkityksessä.
Näyttää vähän siltä että taisi mennä myyntiin...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En oo en. En itseasiassa etes tiedä, onko porukat myyny sen, vai vieläkö se makaa sielä rannassa. Se on ns. kakkosvene. Sanan varsinaisessa merkityksessä.
Missä inline four?
Törkiää on ollut.
Minä oon ollu reipas ja peruutellu kaiken näkösiä tilauksia. Spotify premiumin lakkautin, maksu tv-kortin pistin pois ja äsken kävin katkasemassa Netflix-tilauksenki. Nyt en enää keksi mitä peruuttaisin, ku ei lehtiäkään enää tuu.
Törkiää on ollut.
Minä oon ollu reipas ja peruutellu kaiken näkösiä tilauksia. Spotify premiumin lakkautin, maksu tv-kortin pistin pois ja äsken kävin katkasemassa Netflix-tilauksenki. Nyt en enää keksi mitä peruuttaisin, ku ei lehtiäkään enää tuu.
Eiks tää ollut irman luota siinä viime kotietsinnäs
Onkohan nyt jotain pitkäkestosta flunssaa liikkeellä kun ei millään meinaa lähteä kuuseen?. Alkaa hiljalleen raastaa kun ei pääse normi reenisykliin kiinni[emoji20]
Kävin shoppailemassa autojuttuja Biltemasta ja pihalla sain konepellistä otsaani.
Menikö pelti ylös vai alaspäin osuessaan otsaan? :DKävin shoppailemassa autojuttuja Biltemasta ja pihalla sain konepellistä otsaani.
Menikö pelti ylös vai alaspäin osuessaan otsaan? :D
Danskuli tekee taas autoremppaa. Hinnatonta.
Voi voi tätä onnea! Tässä surffaillessa löysin vihdoin ja viimein alla olevan kuvan ottajan. Ja loput kuvasarjasta. Ja kaikki kuvaajan työt. Nyt on sitä silmäkarkkia! Hetkeksi aikaa.
Laurent Nivalle