Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Häpi neimdei from mii tu juu.

- - - Updated - - -

Harhauduin hetkeksi ajattelemaan syvällisiä ajatuksia ja tulin siihen lopputulokseen, että aion käydä tänään Gigantissa.

Häpi neimdei from mii tu juu.

- - - Updated - - -

Harhauduin hetkeksi ajattelemaan syvällisiä ajatuksia ja tulin siihen lopputulokseen, että aion käydä tänään Gigantissa.
Samma po häär! Käyn ehkä myös verkkokauppa.comissa, jos niikseen tulee. Tarvehankinta on kuvansiirrin, mielellää ilmassa siirrettävää kuvaa pitää tehdä, eikä se tule itselle. Olen ns. kuski.

Samma po häär! Käyn ehkä myös verkkokauppa.comissa, jos niikseen tulee. Tarvehankinta on kuvansiirrin, mielellää ilmassa siirrettävää kuvaa pitää tehdä, eikä se tule itselle. Olen ns. kuski.

Minä ajattelin hakea uuden Guttenbergin koneen, kun saa niin "naurettavan halvalla".

Päivä on hyvä aloittaa katsastamalla auto. Hakemalla niin kutsuttu vikalista. Viimevuonna tosin antoi yhden (1) vuoden aikaa korjailla. Äsken korjasin. Ahkerana.

Phyi mitä kahvia. Mikä näitä ilmasia kahveja aina vaivaa!

Kahvista puheen ollen. Tänään myös haettava lisää papuja mokkamestareilta Tampereen keskustasta. Sen verran hyvää sumppia uuttuu, että menee jopa liiaksi.

Kahvista puheen ollen. Tänään myös haettava lisää papuja mokkamestareilta Tampereen keskustasta. Sen verran hyvää sumppia uuttuu, että menee jopa liiaksi.

Tuo kuulostaa jo vaaralliselta. Onneksi esim. hyvää olutta ei voi koskaan juoda liikaa vaan juotu määrä on aina juuri sopiva ja tavoitteita voi aina matkan varrella muuttaa.

Huomenta kuntit ja vesivahinkoterveisiä orjatyömaalta! Setä repii valmiita pintoja alas nih.

- - - Updated - - -

Ja kun kerran katsastuksesta puhuttiin, vitun homo konttorilla antoi HYLKÄYS-tuomion. Olin pikkusen myöhään liikkeellä joten jatkoaikaa ei herunut. On se kumma jumalauta kun ne ei jätä ihmiselle muuta vaihtoehtoa kuin ajella katsastamattomalla autolla.

Kovin on hiljaista.
Johnny on kaiketi taas kiinnitetty kellarin patteriin ja/tai prepaidista loppui virta, mutta missä muut on...haloo.

Kauniimman sukupuolen edustajia ei oikein ole tänään nimipäiväsankaria lukuunottamatta ollut läsnä, joten laitetaan tähän tällainen pieni houkutus...tseh tseh:

Cute-Pug-Widescreen-HD-Wallpaper-Desktop.webp

Huomenta kuntit ja vesivahinkoterveisiä orjatyömaalta! Setä repii valmiita pintoja alas nih.

- - - Updated - - -

Ja kun kerran katsastuksesta puhuttiin, vitun homo konttorilla antoi HYLKÄYS-tuomion. Olin pikkusen myöhään liikkeellä joten jatkoaikaa ei herunut. On se kumma jumalauta kun ne ei jätä ihmiselle muuta vaihtoehtoa kuin ajella katsastamattomalla autolla.

Kappas, revit itsesi patterista irti, niin tottakai siitä vesivahinkoa pukkaa.

Onneks mulla on melkein oma pöytätuuletin, sillä kuivattelen kastuneet välipohjan eristeet. Ai että tämä on taas ihan täyttä suklaakiissulia ja Amerikkaa koko touhu.

Ei ole mies eikä mikään, joka ei kosteusvauriota vasaralla korjaa. Samaten olen kerran nähnyt, kun on selkeästi yritetty sulkea pääventtiiliä vaan huutamalla raivokkaasti perkelettä. Ei toiminut tuo ja kävin sitten henkilökohtaisesti vääntämässä sulun kiinni.

Back
Ylös Bottom