Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kevättä rinnoissa todellakin. Autokuume sen kun pahenee ja minä en osaa päättää pysynkö sittenkin Fordissa vai vaihdanko merkkiä. Honda houkuttelee, mutta oon alkanu kyllä empiä sen suhteen.

Niin että huomenta vaan. Ei tämä oo ollenkaa järkevää tähän aikaan miettiä näin turhaa asiaa. Ja vielä vapaapäivänä.

Aurinkoista huomenta.

Eilen saapui taas herkkuoluttilaus. DPD:llä paketti tuli Hollannista parissa päivässä Suomeen ja Suomen sisällä päivässä Turusta Tampereelle, mutta Poriin Tampereelta menikin sitten viikko.

- - - Updated - - -

Kevättä rinnoissa todellakin. Autokuume sen kun pahenee ja minä en osaa päättää pysynkö sittenkin Fordissa vai vaihdanko merkkiä. Honda houkuttelee, mutta oon alkanu kyllä empiä sen suhteen.

Niin että huomenta vaan. Ei tämä oo ollenkaa järkevää tähän aikaan miettiä näin turhaa asiaa. Ja vielä vapaapäivänä.

Itsehän omistan Fordin ja Hondan. Hondassa tosin on vaan kaksi rengasta.

Pystyykö joku muuten kuuntelemaan Nikulaa Radio Rockilla ?
Itsellä vaihtuu Rock->Spotify joka aamu klo. 11.

Ei kyllä nykyään pysty. Joskus 3-4 vuotta sitten tuli kuunneltua paremman puutteessa. Enää ei: pysty.

Nikulan radiojuonnon itseisarvo tuntuu nykypäivänä olevan yliselkeällä artikuloinnilla ja sisällöttömällä räpätyksellä. Paatoksellinen jumalllauta -alleviivaus ärsyttää melkoisesti. Mieluummin kuuntelen tissi-pylly-pillu-pieru-kakka-juttua. Eli yleensä tuossa 10 aikaan joutuu ration sulkemaan, ja keskustelemaan itsensä kanssa. Onneks on niin hyvät jutut, ni viihtyy ittensä kanssa. Jos ei muuten naurata, niin pari kainalopierua! Hihih.

Kyllä Marce jotenkin menee vielä ja toisinaan laitankin iltapäivällä radion takaisin päälle, mutta Nikulan kohdalla futerin mainitsema yliartikulointi ja pätemisen vuoksi sivistyssanojen käyttö niille kuulumattomissa tilanteissa aiheuttaa sellaisen antikliimaksin, mikä on kaukana siitä joka toisessa lauseessa viljellystä "loistavuutta", "mahtavuutta" hokemasta.

- - - Updated - - -

Ihmistä vastaan sinänsä ei ole mitään, mutta radiossa kuunneltuna rasittava.

- - - Updated - - -

No ehkä TV:ssäkin...

- - - Updated - - -

Livenä olen kerran jututtanut. Ei aiheuttanut vastaavia tuntemuksia.

Ootteko muuten käyneet katsomassa sitä luokkakokous-lehvaa ?

Itsellä on meko reippaasti ennakkoluuloinen fiilis, mutta kai se on käytävä katsomassa, kun TI:kin yllätti niin kovin.

Ootteko muuten käyneet katsomassa sitä luokkakokous-lehvaa ?

Itsellä on meko reippaasti ennakkoluuloinen fiilis, mutta kai se on käytävä katsomassa, kun TI:kin yllätti niin kovin.

Minä kävin. Vähän kaksijakoiset feelikset. Siis olihan se ihan paska, mutta oli siinä muutama hauskakin kohta. Siinä pitää olla tiedostettuna, että näyttelijäsuoritukset on amatööritasoa, luonnollisesti. Jos pystyy ohittamaan tuon faktan, niin kyllä sen nyt katsoo.

Minä kävin. Vähän kaksijakoiset feelikset. Siis olihan se ihan paska, mutta oli siinä muutama hauskakin kohta. Siinä pitää olla tiedostettuna, että näyttelijäsuoritukset on amatööritasoa, luonnollisesti. Jos pystyy ohittamaan tuon faktan, niin kyllä sen nyt katsoo.

No joo, kyllä tämä tuolla castingilla on itsestäänselvyys. Yksikään pääösanäyttelijöistä kun ei omissa kirjoissani ole varsinaisesti näyttelijäkään.
On se ainakin sen verran lyhyt, että ei ehdi tylpällä luottokortilla ranteita sahaamaan auki, jos tuntuu aivan kauheelta.

Back
Ylös Bottom