Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kato sitä pääsee tännekkin kirjoittamaan pitkästä aikaa. Lamput sammui joskus 22 ja syttyi 04.40.

Tulkaa te kaikki tänne.

Kylä mustaa magaraa saa posket täyteen nääs.

edit: Tamperemiitti, mut pelkästään baarissa ja valeasuissa.

edit: Tamperemiitti, mut pelkästään baarissa ja valeasuissa.
Sää pukeudut kostajaksi jolla valkoinen naama ja varis olkapäällä, Stander pukeutuu naiseksi jolla vain pöksyt jalassa ja mä leikin italialaista futaajaa jolla on poninhäntä, sit mennään Mixeihin eikä kukaan pidä meitä outoina. Se ois jo näky.:kuvia:

Sää pukeudut kostajaksi jolla valkoinen naama ja varis olkapäällä, Stander pukeutuu naiseksi jolla vain pöksyt jalassa ja mä leikin italialaista futaajaa jolla on poninhäntä, sit mennään Mixeihin eikä kukaan pidä meitä outoina. Se ois jo näky.:kuvia:
Ja Solid Necro hiippailee pedobearina (vai mikä se oli) paikalle niin avot!

Ja Rankkuri painaa paikalle Indican ja Mallun kanssa käsikynkkää.
:eek: Miitti saa viimeistään nyt epäilyttäviä piirteitä :D Ilta johtais väistämättä mallun ryhmäsiittämiseen, jonka jälkeen Indica duunais kaikille uudet elämää rumemmat ämmät.

Ahahha, nyt tää ketju on nimensä veroinen.

Mitäs vielä? Sen jälkeen kun rumat ämmät on jätetty ja Indica saanut lättyyn niin sä duunaat kaikille alaikäset muijat sitten tulee Mike ja antaa kaikille bannit siihen baariin.

;)

Voi kauhia mitä juttuja...

No joo, kylhän sinne Tre:lle saattais uskaltaa hipsiä tiukissa pikkupöksyissä. Riskinä vaan se, että josse Indica tulee messiin, niin sehän saattaa pienessä tinassa erehtyä luulemaan mua ihanan lutuiseksi söpötöpö-tyttelikseen, jolla on vaan pikkasen karvaset sääret ja pienet rinnat, mut eihän se menoa haittaa.

Joo, elikkä Reinzell ja Dinhokymppi on sitten molemmat Mansesta? Enemmistön mukaan siis mennään, fuck, I hate democracy...

Pitäis vaan tietää oliskos ketään muuta neitsyttä tulossa paikan päälle, mikäli tämmöttis järkätään joskus hamassa tulevaisuudessa, kun maailmanloppu lähenee?

No varmaan Columbu kaapataan messiin ja sulle mä voisin tuoda specialpaketin.
Sen sisältä löydät sammuneen ja alastoman...

Janpan ;)

Ketäs muita?

edit: mites majotus? Kaikki omenahotelliin vai mennäänkö random-kämppään sisään vaan ovet paukkuen?

Totta munassa.

Aina me Sniffi tarvitaan, mut kukaan ei uskaltanu pyytää sua. Tua kaveris messiin ja mennään baariin larppaan.

Kummelit- roolipelit

Niin, jos koet olevasi idiootti ja haluat toisten idioottien seuraan niin tänne voi ilmoittautua. Kokoontuminen on jossain Helsingin ja Rovaniemen välimaastossa, ainoa oikea vuodenaika on tietenkin kesä ja sillon mitään nukuta vaan ollaan pienissä pari päivää? Luvassa on kaljan juontia, sammumista, laattaamista.....etc.
...mitähän SniffDaddyn roolimalli tästä sanoisi...

No varmaan Columbu kaapataan messiin ja sulle mä voisin tuoda specialpaketin.
Sen sisältä löydät sammuneen ja alastoman...

Janpan ;)

Ketäs muita?

edit: mites majotus? Kaikki omenahotelliin vai mennäänkö random-kämppään sisään vaan ovet paukkuen?

Van khyl:lol2:

Janpa ketä toi tyttö on tos kuvas?

Son Janpan sisko, joka tulee myös miittiin, eikö ;)

Back
Ylös Bottom