Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Öitä.
Ei pysty valvomaan enää seuraavaa yötä.
Sää pukeudut kostajaksi jolla valkoinen naama ja varis olkapäällä, Stander pukeutuu naiseksi jolla vain pöksyt jalassa ja mä leikin italialaista futaajaa jolla on poninhäntä, sit mennään Mixeihin eikä kukaan pidä meitä outoina. Se ois jo näky.edit: Tamperemiitti, mut pelkästään baarissa ja valeasuissa.

Ja Solid Necro hiippailee pedobearina (vai mikä se oli) paikalle niin avot!Sää pukeudut kostajaksi jolla valkoinen naama ja varis olkapäällä, Stander pukeutuu naiseksi jolla vain pöksyt jalassa ja mä leikin italialaista futaajaa jolla on poninhäntä, sit mennään Mixeihin eikä kukaan pidä meitä outoina. Se ois jo näky.![]()
Ja Rankkuri painaa paikalle Indican ja Mallun kanssa käsikynkkää.
Miitti saa viimeistään nyt epäilyttäviä piirteitä :D Ilta johtais väistämättä mallun ryhmäsiittämiseen, jonka jälkeen Indica duunais kaikille uudet elämää rumemmat ämmät.No varmaan Columbu kaapataan messiin ja sulle mä voisin tuoda specialpaketin.
Sen sisältä löydät sammuneen ja alastoman...
Janpan ;)
Ketäs muita?
edit: mites majotus? Kaikki omenahotelliin vai mennäänkö random-kämppään sisään vaan ovet paukkuen?