Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei oo vieläkään ihan normaali olo. Pää tuntuu ihan semmoselta täysin tyhjältä peltisankolta. Jossa on muutama peruna.
Pakkohan sen on olla. Kato nyt sitä!
Hei miks mulla on päällä neulemekko josta en edes tykkää? Koska ammattini puolesta voin pitää hölmöjä vaatteita ja se on ihan ok. Löytyisköhän jostain vielä jotkut tosi rumat kengät tähän lisäksi? Jos ei muuta niin kaapista Ainot.
No kyl mä heilun ihan joka päivä enkun opena. Mutta kieltämättä tää mekon kuviointi viittais vähä jonneki esihistoriaan... :DNo on se kyllä ainakin helvetin kylmän oloinen naisihminen.
Hmmm... riippuen neulemekosta riippuu minkä aineen opettajalta näytät. Kuulostaa, että olet tämän päivän heilunut äidinkielen tai vaikka historian opettajana.
Juu, mutta vaatteista on kiva päätellä mikä aineen opettaja tänään kyseessä. Näin tein eksän kanssa, kun yhdessä asuttiin. :DNo kyl mä heilun ihan joka päivä enkun opena. Mutta kieltämättä tää mekon kuviointi viittais vähä jonneki esihistoriaan... :D
Jos mä ny jättäsin sen pariskunnan leikit kuitenki ihan omaan arvoonsa ja unohdetaa noi tollaset vaihtoehdot kokonaa.
Tatuointeja veljellä ei oo, eikä varmaa tuu.
Osta niille jonnekin kivaan raflaan lahjakortti. Saa yhteistä aikaa ja tulee varmana käytettyä. Ehkä jokin josta itse tykkäät, mutta he eivät ole koittaneet

Mulla on pakastin ylitäynnä lihaa. Sekin on ongelma, erilainen.Minulla on ongelmia. Ruokavarastot ovat ehtyneet ja gym-jumpan pullottama kehoni kaipaisi einestä enkä jaksaisi lähteä kauppaan. Lisäksi: pitäisi tiskata.