Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sininenporkkana sanoi:onko tämä siis XBOX 360 versio vai PC? vai molemmat?
AGR sanoi:Pelaajan kannalta ihan hyvä että viivästyy jos positiivisesti ajattelee..
Mr.Bueno sanoi:Niin parempi se että peli ilmestyy valmiina ja bugittomana. Hyvää jaksaa aina odottaa...
Mulle ei niinkään grafiikka ja sen sellaiset jutut ole niin tärkeitä kuin se itse tunnelma ja mitä pelissä pystyy tekemään. Morrowindiä oli jo kiva katsella ja pelata ja jos maisemat siitä kaunistuu niin se on pelkkää plussaa.Mr.Bueno sanoi:Millasilla odotuksilla muut tätä odottaa?
roidrage sanoi:Oon kuullu huhuja, että nykis jopa x360:lla.. :lol2:
Mr.Bueno sanoi:Mielenkiintosta sinänsä, millähäköhän sitä sitten pitäis pelata kun X360 tehosia koti peeceitä löytyy ehkä vaan 1% peliä hamuavilla PC:n omistajilta... Ja noihin huhuihin saa uskoo kuka tahtoo, ne edelleenkin on samalla pohjalla olevia huhuja kun se että tuhnujen tietokoneiden takia pelit dyynamiset varjot jouduttiin karsimaan pois
ps: ja ei niitä varjoja ole karsittu oikeasti pois, niitä on vaan kuulemma muutettu vaan toimivammiks....