O: Rikkinäisiä läppäreitä

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Täältä löytyis
1 Asus läppäri kone noin vuoden vanha.Näyttö hajalla(valot tulee)/kiintolevy puuttuu, muita vikoja ei pitäisi olla. Malli X72F 17" näytöllä
1 Acer aspire 7736 ZG 17" näytölläkone noin 2 vuotta vanha Kiintolevy puuttuu (uskon että toimii uudella kiintolevyllä/windowsilla ei vaan jaksa alkaa ostaa )/takakansi, Jossain vaiheessa kuva vaan jumittaa kun pitäisi windows avata tai sitten availee uudestaan ja uudestaan windowsia.

Jommasta kummasta puuttui muisti kammat, toisessa on.

Mieluusti myisin molemmat pakettina :)

Mailia heitetty.

Täältä löytyis
1 Asus läppäri kone noin vuoden vanha.Näyttö hajalla(valot tulee)/kiintolevy puuttuu, muita vikoja ei pitäisi olla. Malli X72F 17" näytöllä
1 Acer aspire 7736 ZG 17" näytölläkone noin 2 vuotta vanha Kiintolevy puuttuu (uskon että toimii uudella kiintolevyllä/windowsilla ei vaan jaksa alkaa ostaa )/takakansi, Jossain vaiheessa kuva vaan jumittaa kun pitäisi windows avata tai sitten availee uudestaan ja uudestaan windowsia.

Jommasta kummasta puuttui muisti kammat, toisessa on.

Mieluusti myisin molemmat pakettina :)

Mailia heitetty.

Vastattu sähköpostitse.

Hei sori, mä heitin tarjoamani koneen rodeen. Piti tänne laittaa ilmoitus, mutta eipä sitä kaikkea voi muistaa. Tuosta oli muistitkin jo menneet (kuulin jälkeen) uusiokäyttöön, joten ei siinä olis ollut kuin paneeli ja dvd-asema käyttökunnossa.

Hei sori, mä heitin tarjoamani koneen rodeen. Piti tänne laittaa ilmoitus, mutta eipä sitä kaikkea voi muistaa. Tuosta oli muistitkin jo menneet (kuulin jälkeen) uusiokäyttöön, joten ei siinä olis ollut kuin paneeli ja dvd-asema käyttökunnossa.

Juu eipä tuo mitään :)

Mulla olis acer extensa 4420. Kaikki muu toimi mutta näyttö meni pikkuhiljaa paskaks. Aluksi niin, että kun vähän taittoi näyttöä se toimi, muuten säreili. Lopulta meni kokonaan rikki. Ulkokannessa naarmuja kun lojunut jossai kaapinpohjal pari vuotta..

Moro! Mulla olisi yksi Acerin 6935G 320gt kovolla ja 15" näytöllä. Läppärissä on näppäimistöstä lähtenyt muutama näppäin kävelemään, virtapiuhan sisääntulo reistailee ja muutama USB-portti on rikki, muuten täysin kunnossa oleva kone. Laita privaviestiä mulle tai soita 045-1288756 niin saat lisää tietoja.

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kelpaako emovikaiset / näyttövikaiset teholäppärit. Ei ihan ilmaisia mutta edullisia. Otan kuvaa ja mallia jos yhtään kiinnostaa...
Kiinnostaako vanhemmat toimivat läppärit. win98 tasoa tjs.. esim 10e/ kpl tjs..

entä erilliset toimivat läppärin näyttöpaneelit?

jos kiinnostaa niin laita vaikka postia xnt68@hotmail.com

-vk-

Filippo, Hanska-Jone ja heini- lähettäkää mulle sähköpostia: riffienkuningas ( a t ) gmail piste com niin on helpompi hieroa kauppoja. Miettikää jonkinlainen hintapyynti ja mainitkaa missäpäin läppärit sijaitsevat. :)

gaagamel:ille vastailinkin jo sähköpostilla.

LG R220 läppäri. Laturin piuha reistaa ja kone sammuilee satunnaisesti, touchpadin olen rikkonut todennäköisesti konetta repiessä auki, näyttö pelaa, ei kiintolevyä, kuoressa halkeamia..

tijujo ät gmail piste com

Back
Ylös Bottom