nyt vaihtui tonnikala sardiineihin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
rainbow:n chili tonnikalaa tuli tänään maistettua :kuola: , tavalliseen tonnariin en sit enää koskekkaan
Joo, aivan mielettömän hyvää se on. :thumbs: Viittisitkö tsekata lukeeko pakkauksessa, missä öljyssä se mahtaa lillua? :D

Rainbow Tonnikalaa mausteena chili 185/90 g

EAN: 6415719135327
Rainbow chilillä maustettu tonnikala sopii salaatteihin, pizzoihin, kastikkeisiin ja tortilloiden täytteeksi.

Ainesosat: tonnikala, vesi, kasviöljy, kalaliemi (vesi, kala, suola), sokeri, korianteri, chili (2 %), muunnettu tapiokatärkkelys, arominvahvenne (E 621). Suolapitoisuus 1,5 %.

Ravintosisältö/100 g
Energiaa 900 kJ/220 kcal
Proteiinia 14 g
Hiilihydraattia 5 g
Rasvaa 16 g
Alkuperämaa Thaimaa

Ainesosat: kasviöljy

Ravintosisältö/100 g
Energiaa 900 kJ/220 kcal
Proteiinia 14 g
Hiilihydraattia 5 g
Rasvaa 16 g
Alkuperämaa Thaimaa
Kiitos.:worship: Eli tätä siis ostoslistalle enemmän kun budjetti antaa myöden.

EAN: 6415719135327
Rainbow chilillä maustettu tonnikala sopii salaatteihin, pizzoihin, kastikkeisiin ja tortilloiden täytteeksi.

Ainesosat: tonnikala, vesi, kasviöljy, kalaliemi (vesi, kala, suola), sokeri, korianteri, chili (2 %), muunnettu tapiokatärkkelys, arominvahvenne (E 621). Suolapitoisuus 1,5 %.

Ravintosisältö/100 g
Energiaa 900 kJ/220 kcal
Proteiinia 14 g
Hiilihydraattia 5 g
Rasvaa 16 g
Alkuperämaa Thaimaa
onpa paskat arvot. pysyn öljyssä ja tomaattikastikkeessa vaikkei tuossa tomaatissakaan kovin kummoiset arvot ole.

Pirkka tonnikalapalat vedessä tai Rainbown vaalea tonnikala vedessä on ainoita mitä mä pystyn syömään. Noi onkin kyllä sit niin hyviä, et menee suoraan purkista ilman mitään ylimääräisiä mausteita.
Suunnilleen parina päivänä viikossa vaihdan tonnarin Apetitin lämminsavustettuihin lohikuutioihin, löytyy muistaakseni 400 gramman paketissa ja hintaa reilut 5 euroa. Päihittää maussa kyllä kaikki muut kalaruuat, näistä on tullu mun suosikkeja.

Edit. Hups, paketissa näyttäiskin olevan vaan 250grammaa, eli kallistahan toi on... Mutta arvot näyttäs ainakin mun silmään hyviltä.

100 g tuotetta sisältää:
Energiaa 840 kJ (201 Kcal)
Proteiinia 20,5 g
Hiilihydraattia 0,1 g
Rasvaa 13,4 g

Suositut

Back
Ylös Bottom