nyt vaihtui tonnikala sardiineihin

kerran oon ostanu euroshopper lohi purkin enkä toista kertaa osta:urjo: selkäranka näytti ihan että siellä ois jotaki sormen pätkiä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Niin vielä siitä säilykelohesta sen verra, että jos siellä on se ranka ninin kannattaa syldä se. Se on syötävän pehmeää ja sisältää fosforia ylenmäärin. Maku voi kuitenkin olla hiven etoava...

itse syön tonnikalan lähinnä salaatin mukana. eli tonnikalaa, salaattia luonnollisesti, kaprista, artisokkaa, tomaattia, jotain oliiviöljyä tms. Ja sit vielä vähän pippuria sekaan ni johan maistuu.

eilen ostin john westin sardiinia bbq kastikkeessa kun ei tuota tomaatti versiota löytyny ja hyi v****:urjo: !en tiedä mulle ei vaan toi sardiini putoa, siinä on liiakseen kalan maku ja kun se fisu on vielä ihan nahkoineen päivineen siinä pedillä niin.....:david:

(Yleisemminkin kalaruokien ystävänä) minä tykkään kovastikin sardiinin mausta. Piti jopa tätä threadia lukiessa herkutella saardiineilla :)

Olen syönyt Rainbow'n Tyynenmeren sardiineja tomaattikastiikkeessa. Prismassa noita myydään..muistaakseni noin 0,80e / purkki (120g).

Sen sijaan tonnikala ei meinaa millään mennä alas.

Itse olen kuluttanut tuota Coop x-tra öljytonnikalaa urakalla. Oksennusrefleksiä vastaan taistelemistahan se on, kun leukaluita niin riipii, mutta minkäs teet. Vanhempien rahoilla eletään ja ne ostaa tuota aina jos pyytää tonnikalaa tuomaan.

Hoho, ostin kanssa ite kerran purkin säilykelohta, enkä toisten oo samaa virhettä tehnyt. Niinkuin jollain muullakin oli tainnu käydä, niin myös mulla se lohen ranka lötkötti siinä ja se kokonaisuudessaankin olin varsin epämiellyttävä kokemus. Ja kaiken kukkuraks ihan perus lohta saa edullisemmin tuoreena tiskiltä.

En o lohta tai muita fisuja maistellu, mutta rainbown tonnari tomaattikastikkeessa on ihan ykköstä. Se on oikeesti ilman mitään ylimääräsiä mun mielestä hyvää, joskus heitän basilikaa ja pippuria joukkoon mutta ei tarvi kyllä oikein mitää. Tonnikala vedessä maistuu liikaa tonnikalalle niin sitä pitää aina sotkee johonkin muuhun sekasin.

Hassua että niin monet ihmiset eivät tykkää tonnikalan mausta, se kun on niin hyvää. Tonnikalapitsa..:kuola: Itse ainakin tykkään Eldoradon, Rainbown ja Pirkan tonnikaloista. Euroshopperin tonnikala sen sijaan oli jotain ihan hirveää kuraa ja jäi syömättä.

Itse syön tonnikalaa usein salaatissa, eli tonnikalaa, kurkkua, salaattia, kaalia, tomaattia ja makaronia sekaisin. Hyvää on. :whip:

Tonnikalaa, vähän ketsuppia/tomaattipyrettä, oreganoa ja mustapippuria ja vähäksi aikaa mikroon. Hyvää on.

Sardiinit tomaattikastikkeessa taas pieksee tonnikalan mennen tullen. :kuola:

Mikrottaminen tekee tosiaan kuivasta tuna "fileestä"-vedessä huomattavasti parempaa ja vähemmän kuivan makuista.

En o lohta tai muita fisuja maistellu, mutta rainbown tonnari tomaattikastikkeessa on ihan ykköstä. Se on oikeesti ilman mitään ylimääräsiä mun mielestä hyvää, joskus heitän basilikaa ja pippuria joukkoon mutta ei tarvi kyllä oikein mitää. Tonnikala vedessä maistuu liikaa tonnikalalle niin sitä pitää aina sotkee johonkin muuhun sekasin.

aivan sairaan hyvää, mutta en voi tajuta miten siinä ei ole kuin 12g proteiinia/100g kun vastaavassa öljyisessä on 23g/100.

tunan määrä on tomaattikastike purkissa 98g(purkin koko sisältö 185g) ja öljyisessä 140g (purkin koko sisältö 185g) . tuntuu että nuo ravintoarvot heitetään jollain nopalla noihin rainbow purkkien kylkiin. noita rainbow purkkeja öljyssäkin on monella eri rasvamäärällä, muistaakseni alin on ollut 3-4% ja korkein 25% ja kaikki purkit saman näköisiä :S

Rainbowin tillitonnikala on mun ehdoton suosikki!!! salaatti tomaatti kurkku raejuusto ja toi tillituna. oliiviöljyy, balsamiviinietikkaa ja pippuria!!! Voe juma et maistuu!!

Rainbowin tonnikalaa tomaattikastikkeessa :kuola: sopivan maukasta ja suolaista reenin jälkeen. Kerran erehdyksissä tuli ostettua eldoradon tonnikalaa tomaattikastikkeessa ja kappas, hileitä sekä paljon öljyä sieltä purkin sisältä löytyi :urjo: Kierrän tästä lähtien eldoradot kaukaa.

No joo tossa täytyy olla kyl samaa mieltä sabun kans et ei nää "Bodi ruuat"
nii häävejä oo...
Sumopainijat syö varmaan parempaa ;D :david:

Ei viitti uutta ketjua startata, niin mitä sanoo ihmiset, kannattaa alkaa syömään Rainbow:n chilitonnikalaa? Tavallinen: vaaleeta paloina vedessä maistuu niin puurolta ja kuivalta, että jotain muuta olis kiva vetää. Tossa chilissä olis rasvaakin, mitä nyt ilmeisesti syön liian vähän kun on alkanu laskeen noita makroja ja kaloreita dieetillä. Pääkysymys tässä lienee se, että onko se rasva mitä siinä on niin jotain vanhoja keittorasvoja vai onko se hyvälaatuista?

PS. Chilihän nopeuttaa myös aineenvaihduntaa. :thumbs:

itte tässä vetelen paraikaa savustettua lohta tonnikalalle vaihteluks! Eikä maksanu 400g pala ku 11.20 euroa! voi vittu! sillä sais ravitolasta pihvin!!

Suositut

Back
Ylös Bottom