Nyt Irakiin unelmalomalle!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja HaRaXz
  • Aloitettu Aloitettu
En ole expertti, en ole ollut sodassa jne.
Mutta mitä nyt lapsisotilaiden menoa on nähnyt, jannut vetää lonkalta sarja päällä. Vähän sellanen Spray & Pray meininki. Ei kovin vakuuttavaa.

Toisekseen, kun on kokemusta kuumemmista tilanteista, pysyy helpommin 'ajan hermoilla', ei varmasti hätäänny niin helposti.

En kyllä epäile, että KFOR-sotilaat olisivat jotenkin huonoja, mutta epäilen vahvasti yleistystäsi, että kaikki PMC ovat juopporetkuja. No minulle ihan sama. Varmaan Blackwater:lle ja muille kaltaisille firmoillekkin, kunhan hoitavat työnsä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Että PMC äijät alkoholisteja... :zzzz:

Totta, kaikki osaa painaa liipaisinta mutta taisteluun kuuluu niin monta asiaa jotka täytyy ottaa huomioon. Paineensietokyky ja kyky toimia tulituksen alla, ehkäpä kaikista tärkeimmät.

Ei voi väittää, että kofor sotilas olisi kokeneempi kyseisistä tilanteista kuin entiset amerikkalaiset merijalkaväen/armeijan sotilaat. Monihan noista hemmoista on sotinut Irakissa ja Afganistanissa.

Kyllä mä ainakin ottaisin sen kokeneemman kaverin turvaajaksi.

kuten sanoi: nama ukot on alkoholisteja joita ei haittaa vaikka kuulaa tulee. Se etta onko tollasista sitten mitaan hyotya muussaa kuin siina aamuisessa tissuttelussa, niin se on eriasia. Kaikkihan nyt ampua osaa, jos vain ase annetaan. Esim afrikassa etulinjassa on 12 vuotiata lapsia.

Yleistävä trollaattori.

Voi että tätä tiedon määrää. Vähintään joka toinen pakkislainen tuntee ainakin kymmenen palkkasotilasta tai on itse ollut muukalaislegioonassa. Että tuli avattua tämäkin tredi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom