Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by nikke1
Osta potkutyyny ja pyydä riskeintä kaveriasi pitelemään sitä. On muuten hupia kun 40 kg pikkuveli lentää metrin seinää päin kun monottaa kunnolla.
Originally posted by taisteluorava
Mulla on nyrkkeilysäkki kerrostaloasunnossa... On järeällä kiila-ankkurikoukulla pultattu kattoon... Jos talon välipohjat on tehty ontelolaatoista, niin täytyy vaan toivoo että sattuu poraamaan oikeeeseen kohtaan :D Kannattaa myös varoo mahdollisia sähköjohtoja tai niitä mitä lie "metalliruotoja"... Metallinpaljastin vois olla ehkä avuksi oikeeta kohtaa haettaessa...
Originally posted by Hgu
Nyt on säkki paikoillaan ja pari päivää jo pieksennän kohteenakin. Vielä kun vaihtoi metallisen jousen tilalle mustekalan, niin asennuksesta tuli äänetön = ei synny ääniä säkin heiluessa.
Mielestäni säkin leipomisesta syntyvä meteli ei ole kohtuuton, koska se häviää musiikin soidessa...
Originally posted by Antti
Pieneltä vilaukselta kämppä näytti ihan mun entiseltä. Missä päin asut?
Originally posted by untsi
juu kannattas varmaa puhuu isännän kanssa et jos sellasen laittas johonki yhteiseen tilaan, tosin sittenhä siel voi olla naapurin lapset halailemas sitä säkkiä sillonku pitäs ite päästä hakkaamaan.
Hommaat vaa reippaasti yli 100kg säkin nii ne natiaiset ei jaksa viedä sitä mukanaan:DOriginally posted by IronMind
Pelkän ketjun lukitseminen kattoon olisi vain haaste näille naapuruston pienille kahlekuninkaille.
ei muuten ole kun just avovaimon kanssa täräytettiin säkki olohuoneeseen roikkumaan, siinä se aamusta iltaan töröttää ja minun mielestä on vieläpä tyylikkään näköinenOriginally posted by Jortsu
Jos on hyvät välit yläkerran naapureihin ni voi kysyä saisko pultata läpi, kestää varmasti. :evil:
Miten muuten, tuo nyrkkeilysäkki olohuoneen sisustuselementtinä on sen verta, hmmm, erikoisempi, että taitaa olla ainoastaan poikamiesboxien optio tuommoinen...?
Hommaat vaa reippaasti yli 100kg säkin nii ne natiaiset ei jaksa viedä sitä mukanaan:D