Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

Toivotaan että Robbe hoitaa homman vkl na.
3A07C078-E675-41D7-A0E3-53EBFEAAF2B8.jpeg
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei kuulosta lupaavalta. Harvemmin nyrkkeilijä ottaa massaa ennen otelua. Valmentajan kommentit myös outoja. "Mitä vahvempi ja painavampi sen parempi" 🙄Eihän se niin mene kuten on monesti nähty. Taitaa olla enempi päinvastoin. Lihasta ja voimaa hankkineet ovat kadottaneet nopeutensa ja kestävyytensä. Ettei vain Fury olisi skipannut treenejä ja lihonut. Toivottavasti ei. On suosikkini. https://www.suomiurheilu.com/2021/1...furylta-radikaali-ratkaisu-ennen-megaottelua/
 
Ei kuulosta lupaavalta. Harvemmin nyrkkeilijä ottaa massaa ennen otelua. Valmentajan kommentit myös outoja. "Mitä vahvempi ja painavampi sen parempi" 🙄Eihän se niin mene kuten on monesti nähty. Taitaa olla enempi päinvastoin. Lihasta ja voimaa hankkineet ovat kadottaneet nopeutensa ja kestävyytensä. Ettei vain Fury olisi skipannut treenejä ja lihonut. Toivottavasti ei. On suosikkini. https://www.suomiurheilu.com/2021/1...furylta-radikaali-ratkaisu-ennen-megaottelua/
Furyllä oli jotain ongelmia vasta syntyneen lapsen kanssa ja leiri jenkeissä jäi vissiin 3-4 viikkoon. Omien sanojensa mukaan on treenannut enemmän ja paremmin kuin koskaan urallaan ja tuli jo valmiiksi kunnossa leirille, joten lyhkäsempi valmistautuminen ei haittaa. Ainakin henkisesti tuntuu olevan hyvässä paikassa. Oli mielenkiintoinen haastattelu Helwanin ohjelmassa.
 
Ei kuulosta lupaavalta. Harvemmin nyrkkeilijä ottaa massaa ennen otelua. Valmentajan kommentit myös outoja. "Mitä vahvempi ja painavampi sen parempi" 🙄Eihän se niin mene kuten on monesti nähty. Taitaa olla enempi päinvastoin. Lihasta ja voimaa hankkineet ovat kadottaneet nopeutensa ja kestävyytensä. Ettei vain Fury olisi skipannut treenejä ja lihonut. Toivottavasti ei. On suosikkini. https://www.suomiurheilu.com/2021/1...furylta-radikaali-ratkaisu-ennen-megaottelua/
Fury oli ottanut melkein 8kg lisää massaa ensimmäisen ja toisen matsin välissä ja silloinhan juuri puhuttiin huolestuneena samoja asioita, kuinka se ei ole hyvä juttu. Usein ei toki olekaan, mutta Fury vetikin sellaisen shown pystyyn, etten muista hetkeen yhtä yksipuolista titteliottelua nähneeni.
Älykäs ja taitava ottelija, joka esim, viimeottelussaan teki juuri sen mitä lupasi, eli jyräsi Wilderin yli ja tuossa se tarkoituksella lisätty massakin toimi varsin hyvin.
Wilderilla on toki aina punchers chance, mutta veikkaan, että Fury vie kohtalaisen näyttävään tyyliin jälleen.
 
Toivotaan että Robbe hoitaa homman vkl na.
katso liitettä 234845

Jättänyt hiilihydraatit (kokonaan?) väliin, eli ketoosilla mennään? Jos näin, niin tuntuu hullulta että pystyy treenaamaan kovaa. Itse vetänyt joskus ketoosissa pitkiä lenkkejä ja treenannut judoa / BJJ niin on se vaan raskasta hommaa vs. se että on hiilarit koneessa. Ehkä tämä ruokavalio selittää myös hänen tiukan kuntonsa?

Mutta eiköhän Robbe tiedä parhaiten mikä hänelle toimii :sneaky:
 
Jättänyt hiilihydraatit (kokonaan?) väliin, eli ketoosilla mennään? Jos näin, niin tuntuu hullulta että pystyy treenaamaan kovaa. Itse vetänyt joskus ketoosissa pitkiä lenkkejä ja treenannut judoa / BJJ niin on se vaan raskasta hommaa vs. se että on hiilarit koneessa. Ehkä tämä ruokavalio selittää myös hänen tiukan kuntonsa?

Mutta eiköhän Robbe tiedä parhaiten mikä hänelle toimii :sneaky:
Hieman hämärästi kirjoitettu juttuun. Itse en usko että on jättänyt hiilarit kokonaan pois. En näe että siitä saisi mitään etua aerobiseen lajiin.
 
Jos tuo furyn 132kg paino pitää paikkansa niin samaa mieltä että ei hyvä.
Jos näin niin veikkaan wilder voittaa tyrmäyksellä.
Pahaa pelkään että robbe häviää oman matsinsa.
Kovat sparrit wilderin kanssa ei ehkä palvele tarkoitusta.
Luultavasti robbe on saanut liksaa siitä niin on nähty hyväksi vaihtoehdoksi.
Kuitenkin viikko sit oli video missä robben tasapaino lähti lyönnin seurauksena eli pieni aivotärähdys, ei hyvä ennen omaa matsia.
Toivon että olen väärässä robben suhteen, wilderin sen sijaan toivon voittavan.
 
Joo ei tollasilla ole mitään merkitystä. Mun mielestä kaikki sparri huippunimiä vastaan on hyödyksi. Ei se mitään pilaa jos jokainen sparri ei ole juuri sellaista tyyppiä vastaan joka tulee ottelussa vastaan. Tekee vain itseluottamukselle hyvää kun saa treenata mestarien kanssa.
 
Yleensä huiput ennen matsia hakevat itseluottamusta ja saattaa olla että sparrareilla isommat hanskat.
Saattaa myös olla ohjeistuksia ettei mestaria saa satuttaa.
Idea että mestari tai kuka tahansa saa optimaalisen treenin.
Wilder varmasti sai, saiko robbe on toinen asia.
Noh, kattellaan. Toivon että olen väärässä.
 
Joo ei tollasilla ole mitään merkitystä. Mun mielestä kaikki sparri huippunimiä vastaan on hyödyksi. Ei se mitään pilaa jos jokainen sparri ei ole juuri sellaista tyyppiä vastaan joka tulee ottelussa vastaan. Tekee vain itseluottamukselle hyvää kun saa treenata mestarien kanssa.
Robbe on treenannut furyn, muistaakseni joshuan ja aika monen muun huipun kanssa.
Tietääkseni muuten veti furyn pihalle sparreissa joskus.
 
Back
Ylös Bottom