Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tekee vähän epäilyttäväksi se, että Potkonen ei ole suostunut kommentoimaan tapausta.
Mun mielestä ihan oikein, ettei lähde kommentoimaan tässä kohtaa mitään. Tuohan on vain luokiteltu epäilyttäväksi ja sitä tutkitaan. Ei se ole Potkosen asia ainakaan tässä kohtaa.
Jos siellä olisi vilppiä ollutkin, en usko, että Potkonen on niistä edes millään tavalla tietoinen.
 
Onko muuta PPV palvelua kuin tuo viaplay viikonlopun otteluiltaan? Oon aina töllöttänyt vain ilmaisia striimejä mutta tämä setti pitäis kyllä päästä näkemään luotettavasti toimivasta kanavasta.
 
Minun käsittääkseni ajatus on pikemmin sellainen, että esim. Kiinan valtio olisi halunnut tiputtaa mestarisuosikin pois alkukarsinnoissa, jotta lopulta hopealle sijoittunut Yin Junhua pärjäisi paremmin. Ja siksi tuomareille olisi maksettu, että laittavat Taylorin häviämään jonkun vähänkin tiukan matsin.
 
Minun käsittääkseni ajatus on pikemmin sellainen, että esim. Kiinan valtio olisi halunnut tiputtaa mestarisuosikin pois alkukarsinnoissa, jotta lopulta hopealle sijoittunut Yin Junhua pärjäisi paremmin. Ja siksi tuomareille olisi maksettu, että laittavat Taylorin häviämään jonkun vähänkin tiukan matsin.

Minä en sen tarkemmin kyseistä tapausta tiedä joten voi hyvin ollakkin. Yleensä näissä tapauksissa kyse on vedonlyönnistä niin siksi sitä veikkasin.
 
Back
Ylös Bottom