Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO

kannattaa lukea Putkosen teksti, hyvin kirjoittaa recordin rakentelusta kun itse ei sitä tehnyt.
 
Usykin koutsina tähän matsiin lomachenkon isä.

Valmensi usykin Olympia kultaan vuonna 2012.

Tämän jälkeen keskittynyt lähinnä poikansa valmentamiseen.
 
Tuo nyt on vaan showta ja harvoin tossa vedellään ketään oikeasti turpaan. Rahaa sen sijaan vedetään automaatista paljon enemmän, kun saadaan otsikoita ja lisää PPV-myyntiä.
 


Joshuan odotetaan olevan kevyempi kuin milloinkaan ammattilaisena, ens vkolla käytävään usyk ottelu.
Lontoon 2012
🥇 Vs 🥇 vastakkain
Mielenkiintoinen ottelu. Usykilla kyllä taitotaso riittää, mutta riittääkö lyöntivoima. Ainakaan Chisoraa vastaan ei oikein lyöntivoima vakuuttanut. Ehkä liian nopeesti liian kovassa paikassa, mutta katsotaan.
 
Odotan mielenkiinnolla millä taktiikalla AJ lähtee matsiin, itse veikkaan että koittaa vaan pysyä kaukana kuten Ruiz2 matsissa ja lyödä vastaan kun Usyk yrittää lähelle. Tällä taktiikalla se kulta Lontoostakin irtosi. Painoeroa 20paunaa, pituus ja reach vajaa 10cm kumpikin.

Itse näen että AJ:n tulee koittaa alussa satuttaa Usykkia, jotta voi loppu matsin peruutella kun Usyk ei uskalla tulla lähelle. Toisaalta jo Joe Joyce matsissa nähtiin, ettei Usyk peruuttele eikä pelkää lähteä iskujen vaihtoon. Eri asia on sitten kun oikeasti AJ uppari osuu niin miten Usyk pystyy ottamaan sen.
Ukrainalainen varmasti tietää, ettei voi voittaa pisteillä, joten luulen että taktiikkana on lyödä AJ ulos. Monet sanoo ettei Usykilla ole lyöntivoimaa kun ei saanut chisoraakaan törmättyä mutta muistaakseni siinä ei ole onnistunut kuin Haye ja Whyte. IMO AJ:lla on heikohko leuka, kiva nähdä pääseekö Usyk testaamaan sitä.

AJ edut:
Koko
Voima
Etäisyys
Kotikenttäetu

Usyk edut:
Parempi nyrkkeilijä
Jalat
Kunto
Leuka
 
Back
Ylös Bottom