Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

"Kostenkon tappioputki on puolestaan venynyt yhdentoista ottelun pituiseksi. Edellisen kerran hän on voittanut vuonna 2018."

Aika tiheä ottelutahti. :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Doping käry.

Eva Wahlströmin fiilikset ennen MM-tittelin puolustusta 8.2. Sheffieldissä

Maailmanmestari Eva Wahlström puolustaa ensi viikolla WBC-liiton tittelivyötään Sheffieldissä. Ylilyönti katsasti Wahlströmin kuulumiset valmistautumisen viime metreillä. Mukana luonnollisesti viikon muut kuumat puheenaiheet Cyborgista kotimaan promootiokuvioihin.
Aiheet:
- 00.30: Cyborg teki historiaa, UFC Raleigh, painin SM-kisojen anti, Juho Valamaa taistelee Abu Dhabissa
- 38.30: Eva Wahlström Jaakon piinapenkissä
- 51.40: Ensi Viikon Taistelu - Eva Wahlström vs. Terri Harper
- 1.16.20: Pitääkö eritellä MMA- ja UFC-fanien lisäksi pelkät Conor-fanit? Netti-ppv pienten organisaatioiden rahoitusmallina? Kamppailijan täydellinen kisapää?

View: https://soundcloud.com/unibetfinland/ylilyonti-144-vieraana-eva-wahlstrom

Eva Wahlström näki ottelunsa kertoimet ja hämmästyi: Vetävätkö tuomarit härskisti kotiin päin? "En ihan ymmärrä"

Jos uskoo vedonlyöntikertoimia, Wahlströmillä ei ole mitään mahdollisuutta.

– Kun näin kertoimet, luulin, että ne ovat väärinpäin, Wahlström puhkui.

– Totta kai se sytyttää, kun minun näköjään odotetaan häviävän.

Harperin voitolle tarjottiin alkuviikolla minikertoimia (1,14–1,21). Wahlströmin voittokertoimet liikkuivat viiden tuntumassa.

– Luultavasti lyöntivoimaani aliarvioidaan, koska minulla ei ole juuri tyrmäyksiä, Wahlström puntaroi.

– En silti ihan ymmärrä. Onko sillä ottelupaikkakunnalla noin iso merkitys? En muuten näe, että hänellä on jotain, mitä minulla ei ole.

Mitä sanovat täällä lajista enemmän ymmärtävät? Onko Eva tässä sellainen villi kortti jota kannattaisi betsatakin vai meneekö mahdollinen tuomaripäätös kotiinpäin, kävi ottelussa sitten miten kävi? Itse en osaa sanoa oikein mitään vastustajasta tai matsista kun laji on itselle vieraampi.

Mitä sanovat täällä lajista enemmän ymmärtävät? Onko Eva tässä sellainen villi kortti jota kannattaisi betsatakin vai meneekö mahdollinen tuomaripäätös kotiinpäin, kävi ottelussa sitten miten kävi? Itse en osaa sanoa oikein mitään vastustajasta tai matsista kun laji on itselle vieraampi. Eva ei ole tyrmääjä.
Naisilla on yleisesti aika vähän tyrmäysvoimaa, joten matsit ovat usein tasaista sutimista, jossa aggressiivisempaa ja/tai kotikehän ottelijaa usein suositaan. Eva on voittanut suht. tasaiset matsinsa Suomessa ja sama tyyli pätee muihinkin maihin. Eli normi kertoimet, nuori ja nälkäinen tulokas yleensä voittaa vanhan veteraanin, varsinkin jos tällä ei ole kovaa tyrmäysvoimaa.

Viimeksi muokattu:
Täs ois aika hyvät saumat tasuriin, kerroin unibetilla 21.
Tuskin eva tyrmää, mutta hyvinkin voi olla parempi kehässä joka pienellä kotiinpäinvedolla nähtäis tasapelinä.
Tuskin mitään isompaa ryöstöä nähdään kun evalla kuitenkin isompi titteli hallussa?
Itse laitoin evan voiton ja tasurin puolesta vedot, saas nähdä meneekö taas ihan metsään vedot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näkeekö Evan matsin jostain? Turpaan sieltä varmaan tulee kun nykyään keskittyy enemmän taiteeseen kun treenaamiseeen imo mutta voishan sitä vkl kaljarahat lyödä läpällä kiinni voittoon

Ihan omaan mututuntumaan ja tietämättömyyteeni. Eli toivon todellakin että olen väärässä ja nostan enemmän kuin mielelläni käden ylös sen merkiksi kun voitto tulee :)

Sinänsä ihan oikea arvio, koska eva jossain haastattelussa äskettäin kertoi että treenannut tähän matsiin vähemmän kuin aiemmin.
Mutta meinasi että hyvä asia, idea että matsissa olis terävämpi.

Zone-sarja -42%
Areenasta löytyy Evasta kertova kahdeksanosainen dokumentti. Tällä hetkellä neljä ensimmäistä osaa on katsottavissa

Sinänsä ihan oikea arvio, koska eva jossain haastattelussa äskettäin kertoi että treenannut tähän matsiin vähemmän kuin aiemmin.
Mutta meinasi että hyvä asia, idea että matsissa olis terävämpi.

Näinpä, joskus huipunkin on pakko ottaa rennommin ja superkompensaatio on ihan asia!

Nyt tullut Viaplayn listoille lauantain kortti. Lähetys alkaa klo 21 ja kortti sisältää 5 matsia joista Evan matsi toiseksi viimeinen.

Selostajina Jani Rajalin ja Amin Asikainen 💪🏻

Superkompensaatio toimii kyllä yleensä vähän lyhyemmällä aikavälillä. Käytännössä niin, että treenataan tosi kovaa ja sitten levätään muutama päivä otteluviikolla ennen herättelytreenien aloittamista.

Se on sitten toinen asia, että niin kuin fyysisissä ominaisuuksissa, myös taitopuolella taitojen ylläpito vaatii vähemmän treeniä kuin niiden kehittäminen, joskaan ero ei ole yhtä iso vaan huononemaan lähtee helpommin.

Tästä kuitenkin usein seuraa se, että primetimensa loppupuolella olevat ottelijat vähentävät viikottaista kokonaistreenimäärää. Varsinainen kehittyminen on jo mahdotonta ja ylläpitoon riittää vähempikin treenaus. Lisäksi keho ei vanhemmiten kykene palautumaan yhtä suurista treenimääristä ja loukkaantumisia tapahtuu helpommin. Siksi viikottaisen treenimäärän pudottaminen esim. 11 -> 8 voi tuottaa loppu-uralla paremman tuloksen.

Suositut

Back
Ylös Bottom