Aika pelottava tilanne ottelussa. Eka erä vielä. Mitäköhän tuossa tapahtui?
Ainakin huutelee, että olisi vain nestehukkaa.
https://www.foxnews.com/sports/prof...williams-collapses-mid-fight-apparent-seizure
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aika pelottava tilanne ottelussa. Eka erä vielä. Mitäköhän tuossa tapahtui?
Ton luettuani olen yhtäkkiä sitä mieltä että naisten sarjaan ne kait sitten kuuluu(silmämitalla olin erimieltä).Kyseessä on ilmeisesti tällainen tila: https://fi.wikipedia.org/wiki/Swyerin_oireyhtymä
Esiintyvyys on 1/100 000 ja olympialaisten 124 naisnyrkkeilijästä kahdella on se. On aivan selvä että tuosta on valtavaa etua ja siksi heidän pitäisi kilpailla miesten sarjoissa. Muuten naisten sarjat ovat tulevaisuudessa intersukupuolisten sarjoja.
Ton luettuani olen yhtäkkiä sitä mieltä että naisten sarjaan ne kait sitten kuuluu(silmämitalla olin erimieltä).
Monissa muissakin lajeissa pärjätään hyvällä geenipoolilla.
Ja en uskoisi pimpin syntymästä omaavalta jos sanoisi olevansa Mies.
Kyllä just kromosomitutkinta on sitä rakettitiedettä jos toisella on pimppi, vittu, ja käy alakoulussa tyttöjen eikä poikien pukuhuoneessa.Back to basics xy olet mies ja noi feilaa sen testin. Turha rakentaa mitään rakettitiedettä ja himmeleitä perusasioiden ympärille niitä hämärtämään, xy on mies samoin kuin transut, eli veks naisten sarjoista.
Kyllä just kromosomitutkinta on sitä rakettitiedettä jos toisella on pimppi, vittu, ja käy alakoulussa tyttöjen eikä poikien pukuhuoneessa.
Vai pitäskö noiden olla terttuhoidolla miestasoille kiusaamassa pienten poikien sarjoissa sitten ?
Pitäisikö voimamiehissä kieltää 2m ylittävien osallistuminen, tai 150kg, kun ovat pärjänneet paremmin kuin pienemmät verrokkinsa?
Karelinin aikana ois pitäny olla 120 sarjaraja ja etiopialaiset ultrajuoksijat N... sarjaan?
Mun mielestä syntmästä saa sukupuolen, jos olet miehekäs nainen jolla on vääriä veriarvoja, mutta sulla on pimppi -> olet tyttö.
Vaikka tuntuisi pojalta.
Mutta siis että jos sun pitäisi todeta synnärillä kumpi tää oli niin mitä olisit veikannut?
Ja mitä lukenee syntymätodistuksessa jne. Kumpana kohdeltu yhteiskunnassa?
Onhan noita kaikenmaailman housuunpukeutuvia lesboja, mut ei ne oo silti miehiä, oli vika kromosomeissa tai päässä.