Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juttu vaikutti hieman sekavalta, joten googlasin nopeasti. Kumpikin on ilmeisesti kilpaillut aina naisena, eikä kumpikaan taida tunnustautua trans-sukupuoliseksikaan. XY-kromosomeja löytynyt algerialaiselta juu (tälle on joku lääketieteellinen termi/diagnoosi) ja korkea testo, mutta ilmeisesti naisen sukupuolielimet. En tarkastellut lähteiden laatua enempää, mutta useammalla sivustolla pitivät tätä skeidauutisointia. Onko kellään esittää parempaa lähdettä tai tietoa asiasta?
 
Kyseessä on ilmeisesti tällainen tila: https://fi.wikipedia.org/wiki/Swyerin_oireyhtymä

Esiintyvyys on 1/100 000 ja olympialaisten 124 naisnyrkkeilijästä kahdella on se. On aivan selvä että tuosta on valtavaa etua ja siksi heidän pitäisi kilpailla miesten sarjoissa. Muuten naisten sarjat ovat tulevaisuudessa intersukupuolisten sarjoja.
 
Kyseessä on ilmeisesti tällainen tila: https://fi.wikipedia.org/wiki/Swyerin_oireyhtymä

Esiintyvyys on 1/100 000 ja olympialaisten 124 naisnyrkkeilijästä kahdella on se. On aivan selvä että tuosta on valtavaa etua ja siksi heidän pitäisi kilpailla miesten sarjoissa. Muuten naisten sarjat ovat tulevaisuudessa intersukupuolisten sarjoja.
Ton luettuani olen yhtäkkiä sitä mieltä että naisten sarjaan ne kait sitten kuuluu(silmämitalla olin erimieltä).
Monissa muissakin lajeissa pärjätään hyvällä geenipoolilla.
Ja en uskoisi pimpin syntymästä omaavalta jos sanoisi olevansa Mies.
 
Ton luettuani olen yhtäkkiä sitä mieltä että naisten sarjaan ne kait sitten kuuluu(silmämitalla olin erimieltä).
Monissa muissakin lajeissa pärjätään hyvällä geenipoolilla.
Ja en uskoisi pimpin syntymästä omaavalta jos sanoisi olevansa Mies.

Back to basics xy olet mies ja noi feilaa sen testin. Turha rakentaa mitään rakettitiedettä ja himmeleitä perusasioiden ympärille niitä hämärtämään, xy on mies samoin kuin transut, eli veks naisten sarjoista.
 
Back to basics xy olet mies ja noi feilaa sen testin. Turha rakentaa mitään rakettitiedettä ja himmeleitä perusasioiden ympärille niitä hämärtämään, xy on mies samoin kuin transut, eli veks naisten sarjoista.
Kyllä just kromosomitutkinta on sitä rakettitiedettä jos toisella on pimppi, vittu, ja käy alakoulussa tyttöjen eikä poikien pukuhuoneessa.
Vai pitäskö noiden olla terttuhoidolla miestasoille kiusaamassa pienten poikien sarjoissa sitten :)?
Pitäisikö voimamiehissä kieltää 2m ylittävien osallistuminen, tai 150kg, kun ovat pärjänneet paremmin kuin pienemmät verrokkinsa?
Karelinin aikana ois pitäny olla 120 sarjaraja ja etiopialaiset ultrajuoksijat N... sarjaan?

e: Onneksi näillä kysymyksillä ei itse lajin kannalta ole valtavasti väliä, kukaan nainen ei millään hoidoilla kuitenkaan halua otella isojen miesten sarjoissa joten ei niin väliä. Kuninkuus ei ole uhattuna wokella.
 
Kyllä just kromosomitutkinta on sitä rakettitiedettä jos toisella on pimppi, vittu, ja käy alakoulussa tyttöjen eikä poikien pukuhuoneessa.
Vai pitäskö noiden olla terttuhoidolla miestasoille kiusaamassa pienten poikien sarjoissa sitten :)?
Pitäisikö voimamiehissä kieltää 2m ylittävien osallistuminen, tai 150kg, kun ovat pärjänneet paremmin kuin pienemmät verrokkinsa?
Karelinin aikana ois pitäny olla 120 sarjaraja ja etiopialaiset ultrajuoksijat N... sarjaan?

Mun mielestä kromosomit simppeli ei tulkintoja. Naisten XX sarjaan ei pääse XY kromosomeilla, ei mitään tulkintoja XY mutku mulla pimppi tai tissit, tai koen itseni naiseksi tai käynyt hoidot, veke vaan aina. Tää olis hyvin selkeä systeemi.
 
Mun mielestä syntmästä saa sukupuolen, jos olet miehekäs nainen jolla on vääriä veriarvoja, mutta sulla on pimppi -> olet tyttö.
Vaikka tuntuisi pojalta.

Mun mielestä sukupuolen saa sieltä kromosomitasolta hedelmöityksessä ennen syntymää. Y on se mies kromosomi. Jos sen saa, on biologinen mies. Tuossa siis kyseessä että hänellä kyllä Y, mutta osassa Y:stä jotain häikkää ja tullutkin pimppi eikä kikkeli, mutta kuitenkin se Y miehen kromosomi jyllää ja tulee miehen (voima)ominaisuudet ja XX oikeat naiset saa dunkkuun.
Eli kromosomitestillä ei tartte mitään tulkintoja homma selvä ja kielto osallistua naisten sarjoihin. Todella simppeliä ilman tulkintoja.
 
Mutta siis että jos sun pitäisi todeta synnärillä kumpi tää oli niin mitä olisit veikannut?
Ja mitä lukenee syntymätodistuksessa jne. Kumpana kohdeltu yhteiskunnassa?
Onhan noita kaikenmaailman housuunpukeutuvia lesboja, mut ei ne oo silti miehiä, oli vika kromosomeissa tai päässä.
 
Tässä pari esimerkkiä samaa oireyhtymää kantavasta ihmisestä



Ei nyt tulisi mieleen ekana heitä miehiksi luokitella, vaikka biologisesti ehkä näin onkin.
 
Jolloin paremmat geenilotot ko aiheeseen saanut on vahvemmilla.
Aivan. Vahvempi nainen siis on parempi nyrkkeilyssä.
Mutta aika huonoa kuvaat tuo antoi naisnyrkkeilystä silti. "Yhyy, äijä löi oikeesti"(sattuu, liikaa, ei ole reilua, vai mitä siellä huudeltiin).
Vitti jos tulee yllätyksenä että maailman huipulla kontaktilajissa sattuu niin jo on. Tuskin ois ottanut leuka murtuneena 12 erää ees heikompaa naista vastaan.
 
Mutta siis että jos sun pitäisi todeta synnärillä kumpi tää oli niin mitä olisit veikannut?
Ja mitä lukenee syntymätodistuksessa jne. Kumpana kohdeltu yhteiskunnassa?
Onhan noita kaikenmaailman housuunpukeutuvia lesboja, mut ei ne oo silti miehiä, oli vika kromosomeissa tai päässä.

No varmaan on enempi tytöltä näyttänyt.
Mutta joku selkeä raja näihin täytyisi vetää ettei politikoida ikuisesti ja mielipiteet vaihtelee ja keksitään selityksiä ja veteen piirrettyjä viivoja ja mittaillaan testoja ja katsellaan pilluja että nyt olet nainen ja nyt et ole, ja seuraavana päivänä mielipide muuttuu koko hommasta ja on eri eri lajiliitossa, ei siinä kovin järkeä ole. Kromosomitesti olisi hyvä yksinkertainen selkeä lähtökohta. Sillä poistuisi transut naisten sarjoista ja sitten tällaiset luontaiset tapaukset joilla enempi miehistä geneettistä materiaalia. XY ei ole nainen ja sillä sipuli, no excuses. Eli edes nyt jotain selkeää rajaa hyvin perustavanlaatuiseen ja yksinkertaiseen biologian periaatteeseen pohjaten. Muutoin tämä sekoilu jatkuu ja jatkuu ja asioista kiistellään loputtomiin.
 
Näitä intersukupuolisuuden aiheuttavia syndroomia on näköjään muitakin. Tuolla lisää niistä: https://fi.wikipedia.org/wiki/Androgeeni-insensitiivisyyssyndrooma

Se on toinen asia, että miten henkilöt haluavat pukeutua ja identifioitua yhteiskunnassa. Siihen heillä pitää olla aivan täysi vapaus. Urheilussa tiettyyn sarjaan pääseminen ei kuitenkaan ole mikään ihmisoikeus.

Tuollainen antaa aivan valtavan edun kaikissa teho- ja voimalajeissa. Jos tuo sallitaan, meillä ei lopulta enää ole huipputasolla naisten sarjoja ollenkaan vaan pelkästään miesten ja intersukupuolisten sarjat.

Jake Paul muuten tarjosi tälle italiattarelle otteluita ammattinyrkkeilyorganisaatiossaan.


View: https://www.facebook.com/photo?fbid=909691014508012&set=a.437505641726554
 
Back
Ylös Bottom