Nyrkkeily - yleinen keskustelu, ennakot, uutislinkit jne

Oli kyllä tuo Joyce kuin varjo siitä versiosta joka löi Duboisin pihalle. Taitaa tosiaan ikä painaa siksi hitailta vaikutti iskut.

Zhang olisi muuten hyvä mittari Robbelle. Teknisesti varsin kökkö ja ennalta-arvattava mutta hyväleukainen tappelija joka tulee päälle kuin höyryjyrä. Tyyliltään juuri sellainen jonka Robbe voisi terävillä vastaiskuillaan pysäyttää. Tosin jollei se niihin pysähtyisi niin sitten nukkuisi kyllä Robbe itse. Robben takaväistöillä ei Zhangin moukkuja vältellä eikä Robben leukakaan niitä kestäisi. Ihmeen tukevasti muuten kiinalainen iskee.
Mä taas nään, et tyylillisesti juuri pahin mahdollinen. Nopea ja pitkä sekä ulottuva juuri kuten Wilder, AJ ja Washington
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toivottavasti toteutuis. Näinköhän Fury kerää eläkekassan näistä kahdesta ottelusta, kun ensin kohtaa Ngannoun tässä syksyllä.
ja toivottavasti tuomarit on myös hereillä eikä anna Furyn väsyttää Usykia sitomisella. Omissa papereissa Fury on massiivinen suosikko kokoeronsa takia. Toiveet toki Usykin puolella.
 
Toivottavasti Fury tyrmää molemmat. Vaikka en varsinainen fani olekkaan, niin mieluiten näkisin hänet kiistattomana mestarina.
 
Tai jos Bivol onnistuisi pudottamaan tuohon painoon.

Cruiserin ykkösnimeltä kyllä hieno näytös.
No Bivolilla olis joo saumat, mutta tämän hetkisistä 168 paunaisista. Ellen väärin muista Bivol tais sellasta väläytelläkin, että uusinta vois olla alemmassa sarjassa kunhan hinnasta sovitaan.

Opeteia on kyllä hyvä. Räjähtävän nopea kaveri ja iskuissa on ruutia.
 
Benavidez matsi syksyllä ois iso jos ja kun Benavidez voittaa Andreden nyt marraskuussa. Ainut 168lbs tyyppi jolla on mahkut Canelon voittoon, villikortti on sit 160-168lbs välillä seilaavat Eubanki jr
 
Siis minä olen ymmärtänyt että Fury vs Usykissa on ollut kompasteena jatkuvasti se että Fury haluaa tulonjaon olevan todella Fury-painotteinen, eikä pelkästään siis mahdollisesta ensimmäisestä matsista vaan Fury on käsittääkseni vaatinut mahdollisen tappion ja rematchinkin tulonjaon olevan suunnilleen samaa luokkaa ensimmäisen matsin kanssa, joka olisi siis about 80/20 Furyn hyväksi. Saattoi olla jopa enemmänkin vielä Furylle tuo luku, tyyliin 85/15, en muista tarkalleen.

Jos tuo nyt pitää paikkansa niin en yhtään ihmettele että Usykin leirissä ei ole voitu hyväksyä ottelua. Furyhan nyt itse purpattaa niin käsittämättömiä määriä paskaa someen että melko hölmö saa olla jos niitä kaikkia uskoo, vaikka miehen persoonasta noin muuten ihan tykkäänkin.
 
Siis minä olen ymmärtänyt että Fury vs Usykissa on ollut kompasteena jatkuvasti se että Fury haluaa tulonjaon olevan todella Fury-painotteinen, eikä pelkästään siis mahdollisesta ensimmäisestä matsista vaan Fury on käsittääkseni vaatinut mahdollisen tappion ja rematchinkin tulonjaon olevan suunnilleen samaa luokkaa ensimmäisen matsin kanssa, joka olisi siis about 80/20 Furyn hyväksi. Saattoi olla jopa enemmänkin vielä Furylle tuo luku, tyyliin 85/15, en muista tarkalleen.

Jos tuo nyt pitää paikkansa niin en yhtään ihmettele että Usykin leirissä ei ole voitu hyväksyä ottelua. Furyhan nyt itse purpattaa niin käsittämättömiä määriä paskaa someen että melko hölmö saa olla jos niitä kaikkia uskoo, vaikka miehen persoonasta noin muuten ihan tykkäänkin.
Fury halus jotain 70-30 jakoa mikä on mielestäni naurettavaa. Mun mielestä samanpainoluokan mestari vs mestari ottelussa jako pitäs aina olla 50-50
 
Fury tietysti puhuu, mitä sylki suuhun tuo. Hänen lausuntojaan yhtään mistään ei kannata ottaa totuutena.

Mestaruuksilla ei ole juurikaan merkitystä tulonjaon kannalta vaan sillä, kuka on isompi stara. Titteli ei tee miestä, vaan mies tekee tittelin. Sekä Fury että Usyk ovat titteleitään isompia tähtiä ja heidän ottelunsa vetäisi aivan yhtä paljon katsojia, vaikka sen panoksena olisi BBU:n mestaruus. Kuka muistaa ja ketä kiinnostaa, mistä tittelistä Mayweather ja Pacquiao ottelivat?

Ratkaisu tulonjako-ongelmaan lienee tosiaan saudiraha. Kun matsia ei tehdä markkinaperusteisesti, molemmille voidaan antaa sellainen ottelupalkkio, että ovat tyytyväisiä, koska toisen palkkio ei ole itseltä pois.
 
No onhan fury paljon tunnetumpi kuin usyk ja sitä kautta matsit myy paljon enemmän.
Varmaan ukrainassa ja muissa itä-blokin maissa usykin matsit suosittuja mutta moniko heistä maksa matsien katselusta niin varmaan harvinaisempaa kuin länsimaissa.
Nopealla googlauksella furyllä 6 miljoonaa seuraajaa ja usykilla 1.9miljoonaa.
Ngannoulla muuten 5.1 miljoonaa seuraajaa instassa.
Täs mieles ehkä ihan sopivaa että fury tienaa enemmän.
En sit tiedä onko väliä tienaatko 50 miljoonaa vai 30 miljoonaa..
 
No onhan fury paljon tunnetumpi kuin usyk ja sitä kautta matsit myy paljon enemmän.
Varmaan ukrainassa ja muissa itä-blokin maissa usykin matsit suosittuja mutta moniko heistä maksa matsien katselusta niin varmaan harvinaisempaa kuin länsimaissa.
Nopealla googlauksella furyllä 6 miljoonaa seuraajaa ja usykilla 1.9miljoonaa.
Ngannoulla muuten 5.1 miljoonaa seuraajaa instassa.
Täs mieles ehkä ihan sopivaa että fury tienaa enemmän.
En sit tiedä onko väliä tienaatko 50 miljoonaa vai 30 miljoonaa..

Ja Furyn seuraajista varmaan huomattavasti isompi osa on valmis maksamaan siitä että näkee miehen kehässä. Vs Usyk ja Ngannou
 
Ja Furyn seuraajista varmaan huomattavasti isompi osa on valmis maksamaan siitä että näkee miehen kehässä. Vs Usyk ja Ngannou
Mut silti 3 vyötä yhtä vastaan pitäis painaa sen verran, että sais edes saman prosentin ottelusta.
Fury kyllä tekee sitä rahaa sitte muutenkin ihan riittävästi ottelun ulkopuolella jos haluaa.
 
Mut jos Usykilla on 3 vyötä ja Fury haluaa kiistattomaksi, ei se auta vaikka hän olis kuinka suosittu ulkomaailmassa, Furykin silloin tarvii sen ottelun.
Usykhan sen tietenkin lopulta päättää mihin liksaan suostuu.
 
Minun mielestä joku 70-30 Furyn hyväksi ensimmäisestä matsista ei ole kohtuuton, koska Furyn nimellä Usyk tienaa myös, ja tuskin tämä on ollutkaan Usykin leirissä mikään ylitsepääsemätön asia. Sen sijaan se ilmeisesti on ollut, että jopa Usykin voittaessa ensimmäisen matsin olisi ennakkoon sovittava, että rematchissakin tulonjako kallistuisi yhä voimakkaasti Furyn suuntaan.

En ihmettele lainkaan että ammattiurheilijalla, joka on lajinsa mestari on sen verran ylpeyttä, että tällainen diili kuulostaa melko etovalta. Miettikää nyt tilannetta jossa Usyk on juuri voittanut Furyn mitä on pidetty erittäin epätodennäköisenä, ja sitten tästä huolimatta lähdet rematchiin selvästi pienemmällä tilipussilla kuin vastustajasi jonka juuri pieksit. Vaikka tuo olisi kuinka hyvä business-päätös niin en pidä minään ihmeenä että ylpeys ei anna periksi tähän.
 
Back
Ylös Bottom