protsku
Banned
iltasanomat 15.11.2005 sanoi:Nyrkkeilijä Wahlström televisioon
Nyrkkeilijä Eva Wahlström tekee uuden aluevaltauksen ja siirtyy tv-ruutuun. Hänet nähdään keväällä käynnistyvän tosi-tv-ohjelman Suurin pudottaja keulakuvana yhdessä uimari Jani Sievisen kanssa.
Evan ja Janin tehtävänä on toimia ohjelmassa valmentajina, jotka tsemppaavat ja kannustavat reilusti ylipainoisia aikuisia pääsemään eroon kiloistaan mahdollisimman nopeasti - hikeä, tuskaa ja kyyneleitä säästämättä.
- Olen ollut niin tohkeissani ja innoissani tästä, että on ollut kamalaa, kun en ole voinut puhua mitään kenellekään aikaisemmin! Wahlström huudahtaa.
- Ajattelin heti, että tämä on kuin kutsumusjuttu. Olen tehnyt töitä ylipainoisten ihmisten kanssa aikaisemminkin. Tiedän, että olen oikea ihminen tähän ja pystyn auttamaan heitä tiputtamaan painoa. Ja kyllä mä aika hyvä olinkin! liikunnanohjaajaksi kouluttautunut Eva nauraa.
Ohjelmassa 12 iältään 18-47 -vuotiasta miestä ja naista kilpailee siitä, kuka heistä pudottaa painoaan reippaimmin, takapakeista lannistumatta. Kuvausten alkaessa kilpailijoiden lähtöpainot vaihtelivat 92:sta 218:een kiloon.
Kilpailijat elivät tiukassa kurissa ja eristyksissä yhdeksän viikkoa, koko ohjelman kuvasten ajan.
- He eivät päässeet pois, heillä ei ollut puhelimia, ei telkkareita, ei mitään. Heidän ainoa tehtävänsä oli laihtua. Me Janin kanssa suunnittelimme heille treeniohjelmat, ruokavaliot ja muut, Eva kertoo.
Kilpailun tuoksinassa Eva oppikin aikamoiseksi ihmistuntijaksi. Hän arvelee, että sydämellinen ja kannustava ote ei välttämättä välity tv-ruutuun asti.
- Mun tapa valmentaa on sellainen, että perkele, juoskaa vielä 15 minuuttia, Eva nauraa.
- Veikkaan, että musta on tehnyt paljon julmempi kuin todellisuudessa olen. Mutta eipä kai se mitään.
Loistavaa! Suurin Pudottaja on tähän mennessä kaikkien aikojen paras reality-tv ja nyt siitä saadaan suomiversio, personal trainereina Eva Wahlström ja Jani Sievinen!
Kilpailijoiden lähtöpainot 92kg-218kg ennakoi huimia kamppailuja. Ja voi vain kuvitella kun Eva karjuu kilpailijoille että "juoskaa perkele!". Tämä on ihanaa! Tämä on pakko nähdä! :D