Nyrkkeilijä Eva Wahlström televisioon!

protsku

Banned
iltasanomat 15.11.2005 sanoi:
Nyrkkeilijä Wahlström televisioon

Nyrkkeilijä Eva Wahlström tekee uuden aluevaltauksen ja siirtyy tv-ruutuun. Hänet nähdään keväällä käynnistyvän tosi-tv-ohjelman Suurin pudottaja keulakuvana yhdessä uimari Jani Sievisen kanssa.

Evan ja Janin tehtävänä on toimia ohjelmassa valmentajina, jotka tsemppaavat ja kannustavat reilusti ylipainoisia aikuisia pääsemään eroon kiloistaan mahdollisimman nopeasti - hikeä, tuskaa ja kyyneleitä säästämättä.

- Olen ollut niin tohkeissani ja innoissani tästä, että on ollut kamalaa, kun en ole voinut puhua mitään kenellekään aikaisemmin! Wahlström huudahtaa.

- Ajattelin heti, että tämä on kuin kutsumusjuttu. Olen tehnyt töitä ylipainoisten ihmisten kanssa aikaisemminkin. Tiedän, että olen oikea ihminen tähän ja pystyn auttamaan heitä tiputtamaan painoa. Ja kyllä mä aika hyvä olinkin! liikunnanohjaajaksi kouluttautunut Eva nauraa.

Ohjelmassa 12 iältään 18-47 -vuotiasta miestä ja naista kilpailee siitä, kuka heistä pudottaa painoaan reippaimmin, takapakeista lannistumatta. Kuvausten alkaessa kilpailijoiden lähtöpainot vaihtelivat 92:sta 218:een kiloon.

Kilpailijat elivät tiukassa kurissa ja eristyksissä yhdeksän viikkoa, koko ohjelman kuvasten ajan.

- He eivät päässeet pois, heillä ei ollut puhelimia, ei telkkareita, ei mitään. Heidän ainoa tehtävänsä oli laihtua. Me Janin kanssa suunnittelimme heille treeniohjelmat, ruokavaliot ja muut, Eva kertoo.

Kilpailun tuoksinassa Eva oppikin aikamoiseksi ihmistuntijaksi. Hän arvelee, että sydämellinen ja kannustava ote ei välttämättä välity tv-ruutuun asti.

- Mun tapa valmentaa on sellainen, että perkele, juoskaa vielä 15 minuuttia, Eva nauraa.

- Veikkaan, että musta on tehnyt paljon julmempi kuin todellisuudessa olen. Mutta eipä kai se mitään.

Loistavaa! Suurin Pudottaja on tähän mennessä kaikkien aikojen paras reality-tv ja nyt siitä saadaan suomiversio, personal trainereina Eva Wahlström ja Jani Sievinen!

Kilpailijoiden lähtöpainot 92kg-218kg ennakoi huimia kamppailuja. Ja voi vain kuvitella kun Eva karjuu kilpailijoille että "juoskaa perkele!". Tämä on ihanaa! Tämä on pakko nähdä! :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
protsku sanoi:
Loistavaa!
Kilpailijoiden lähtöpainot 92kg-218kg ennakoi huimia kamppailuja. Ja voi vain kuvitella kun Eva karjuu kilpailijoille että "juoskaa perkele!". Tämä on ihanaa! Tämä on pakko nähdä! :D

Vähän suhtaudun jotenkin epäillen tohon eva:n esiintymiseen sen kakkosen ohjelman jälkeen(en muista nimeä, siinä jotain yleisurheilivat)!
Siinä se ainekin hihihihteli vaan kokoajan mikä kävi allekirjoittanutta pitemmän päälle ärsyttämään. Noh,en mene haukkumaan ennenkuin oon ohjelman nähnyt.

Tossahan vois tehdä niin, että ne jotka ei pääse tavoitteisiin, joutuu kehään Evan kanssa. :D Se olis laatuviihdettä se...

Joko ruetaan veikkaamaan tuosta ohjelmasta että mikä on suurin painon pudotus?
Missähän korvessa ne ovat noita pudottajia 9 viikkoa pitäneet?

Kparta sanoi:
Vähän suhtaudun jotenkin epäillen tohon eva:n esiintymiseen sen kakkosen ohjelman jälkeen(en muista nimeä, siinä jotain yleisurheilivat)!
Siinä se ainekin hihihihteli vaan kokoajan mikä kävi allekirjoittanutta pitemmän päälle ärsyttämään. Noh,en mene haukkumaan ennenkuin oon ohjelman nähnyt.

Sinä et selkeästikään ymmärrä hyvän päälle

;)

Tuosta tuli eilen joku promopätkä. Ihan fiksusti tyttö siinä esiintyi, vaikka pakko myöntää että väen vängällä tuntuu itseään julkisuuteen tunkevan.

Ihan hyvä että tuommoinen ohjelma esitetään, mikä vaan mikä iskee suomalaisten sohvaperunoiden ongelman ytimeen on jees :lol2:

Jos julkisuus tietää rahaa sponssien ja fanituotemyynnin sekä juttupalkkioiden muodossa niin totta kai sinne mennään vaikka vängällä. Toihan olis ihan unelmahomma toi suurin pudottaja-valmennus, ja oikean mimmin valitsivat.

Tähän voisi lisätä vielä sellaisen tiedon, että ohjelman juontaa Eeva Jaakonmaa, Wahlstrom ja Sievinen ovat ohjelman personal trainerit.

Kilkenny sanoi:
Tossahan vois tehdä niin, että ne jotka ei pääse tavoitteisiin, joutuu kehään Evan kanssa.
* Lihottaa äkkiä itseään 100 kg:a ja ilmoittautuu mukaan

:kuola:

Pyranha sanoi:
Tuosta tuli eilen joku promopätkä. Ihan fiksusti tyttö siinä esiintyi, vaikka pakko myöntää että väen vängällä tuntuu itseään julkisuuteen tunkevan.
Sehän itte sano siinä promopätkässä,että n.10:n tv-juttuun on pyydetty mukaan,mut ei oo vaan kiinnostanu.Mut tämä kiinnosti ja hän päätti lähteä.Tuon perusteella ei kauheen vängällä julkisuuteen tunge ;)
Edit:Oli muuten lihava se yks äijä,lienee voittaja-ainesta.Siitähän lähtee heittämällä 20-30kg.

Oiva valinta tämä Eva. Oon seurannu tätä Ruotsin versiota ja Pauline Nordin on ollu kyllä :kuola: Mutta kyllä Eva laittaa kovasti kampoihin...:thumbs:

Kparta sanoi:

Personal trainerina homma toimii Wahlströmilla varmaan mainiosti. Täytyy itsekin myöntää, että mitä enemmän olen tyttöstä tv:ssä nähnyt, sitä enemmän on alkaneet bojot laskea. Eipä taida olla mikään ruudinkeksijä..
Joo, mäkään en ymmärrä hyvän päälle... ;)

ToughGrip sanoi:
Onkos pakkislaisia bulkin jälkeisessä kisahuumassa ehtinyt ilmoittautua ohjelmaan?

Milloin tuo ilmoittautumisaika päättyy? Voisin vetää sikabulkkia tässä pari kuukautta, jolloin saisin bmi:n obeesin tasolle. Ohjelmassa sitten itkisin kuinka jäin massanlisääjä-/proteiinikoukkuun. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom