Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by makew
http://www.iltalehti.fi/2003/07/01/876674_uu.shtml
Nynnyillä pyyhkii hyvin:thumbs:.
Originally posted by Treenaaja
ei taas noi iltalehti linkit katos toimi hyvin ilman noita tunnuksia
Originally posted by Andy_T
tunnus: pakkis
salasana: pakkis
Originally posted by Ced G
Itseasiassa kertoo, jos vertailee omiin kokemuksiin. Itse en tosiaankaan ollut mitään "luokan kermaa" ala-asteella, ja taannoisessa luokkakokouksessa tuli huomattua että olen porukan ainoa joka opiskelee korkeakoulussa ja elää vakituisessa parisuhteessa.. siis pojista.
Originally posted by Richard75
Kyllähän tuossa tutkimuksessa jotakin perää on. Ne "kovimmat" pojat yläasteelta on nykyään työttöminä, alkoholisteina, ja osa jo haudassa.
Samoilla linjoilla Richardin kanssa. Oma asuinalueeni mukulana ja edelleenkin, olisi voitu ehkä listata tuohon pahimmat slummit threadiinkin. Monet lapsuuden aikaiset ikätoverit ja puolitutut, jotka olivat niitä kovanaamoja ja murrosikäisten tyttöjen ihanteita, ovat sittemmin lähteneet isäinsä jälkiä kulkemaan eli istuvat aamusta iltaan pubissa tai metsän reunassa pussikaljalla kiroamassa miten huono tämä suomalainen yhteiskunta onkaan ja kun ei oikein ole töitäkään. Nämä ovat juuri niitä nuoruusajan "himmeneitä tähtiä", jotka laulavat paikallispubin karaokeilloissa, että "oli elämän valttikortit mulle kerran kädessäin". Oikeita Hannu Karpon ohjelman prototyyppejä. Ei säälitä pätkääkään.Originally posted by Richard75
Kyllähän tuossa tutkimuksessa jotakin perää on. Ne "kovimmat" pojat yläasteelta on nykyään työttöminä, alkoholisteina, ja osa jo haudassa.
Originally posted by Ozzy
ovat sittemmin lähteneet isäinsä jälkiä kulkemaan eli istuvat aamusta iltaan pubissa.