Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nicho sanoi:Mitä on oppimisvaikeus?
Punatukkaisuus, likinäköisyys, ruskeasilmäisyys, erilainen oppijuus...
...
Tapon yrityksestä, ja Mervi on pidätetty myös. Olivat ilmeisesti yhteistuumin kännipäissään teloneet jonkun tuttavamiehen sormikoukkukisan jälkeen Uhri hoidossa jossain keskussairaalassa parhaillaan. Lähde: aamu-tv siteerasi iltasanomia.Dangerous_Dave sanoi:Minkäs takia se Matti nyt sitten on pidätetty?
osku sanoi:Sikana rispektiä matille
Kyllä ne on molemmat Matti & Merppa sählänneet jo niin paljon, että kyllä varmaan tällaisesta tapauksesta jo tulee jonkinsortin tuomiot.Tomi sanoi:Toivottavasti molemmat saavat ehdotonta vankeutta.
onion sanoi:Kyllä ne on molemmat Matti & Merppa sählänneet jo niin paljon, että kyllä varmaan tällaisesta tapauksesta jo tulee jonkinsortin tuomiot.
Samaa mieltä, vituttaa koko seiskalehden ja muidenkin paskalehtien Nykäs hypetys. On onni että puukotuksen uhri on elossa, ainakin toistaiseksi. Luulisi ehdotonta vankeutta napsahtavan ainakin Matille sen edellisen puukolla heilumisen jälkeen. :curs:Tomi sanoi:Toivottavasti molemmat saavat ehdotonta vankeutta.
ringside sanoi:No mä kyllä pitäisi itseäni "tyhmyyden asiantuntijana", kerta olen erityisopettaja. Sanoisin, että mun oppilaat menee noin kahden desimaalin heitolla tasan neljään kategoriaan:
1. Lukihäiriöiset
2. Asennevammaiset (laiskat, kusipäät yms.)
3. Puupäät.
ringside sanoi:Mun mielestä Matti jää kyllä Rädyn Sepolle pahasti kakkoseksi. Ei sovi unohtaa, että Heli Koivulan valmistuessa Atlantassa keihään finaaliheittoon, karjaisi Räty lehtereiden puolelta kannustushuudon: "Heitä niin että vittu repeää!"
long-john sanoi:taitaa mennä iltasanomat ja iltalehti konkurssiin kun matti menee kiven sisään