Nykäsen Masa pidätetty

kyrteppi sanoi:
Minkänimisen biisin Nykänen laulo Se on siinässä? oliko joku Häkki?????
Jossaki sanottiin että ois yhtäkova biisi ku Irwin Goodmanin laulut. Ei kyllä Nykäsen biisit mahamitään Irwinille! oli Irwini senverta kova äijä! :kippis1:

Häkkilintu tais olla...

EDIT tai kokonimi taitaapi kuulua Mäkikotka ja Häkkilintu

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taas Mattia viedään koppiin!!!

Tampereen käräjoikeus on tuominnut ex-mäkikotka Matti Nykäsen, 42, vankilaan vaimonsa pahoinpitelystä. Nykänen viettää kaltereiden takana nyt neljä kuukautta.

Matti pahoinpiteli vaimoaan viime syyskuussa kotona Ylöjärvellä.

Oikeus hylkäsi toisen syytteen, jonka mukaan Matti olisi iskenyt ystäväänsä pöytäveitsellä käteen.

Lähde: Seiskan nettisivut...

Ois pitäny mennä pari viikkoa sitten kattoo Masaa Oulun Onnelaan:wall: .....Luoja tietää milloin tulee seuraava mahdollisuus... :D

Masa päätti pitkän hiljaiselon lööppirintamalla ja lähtee taas lukemaan tiilenpäitä :wall: On se vaan jätkä :lol2:

Jumalauta, ydinsodasta selviää vain torakat ja otsikot Matti Nykäsestä!:curs:

Ja vielä jos Mervi ottaa tommoisen kahjon takaisin?!
Nyt mua viedään linnasta linnaan kantaen kahleitain...
Juhannuskeikallako Matti nähdään kuitenkin?:rolleyes:

Nykänen laulaa osin samaa tyyliä kun Irwin,eli sellasia hamppibiisejä,jotka melkein kaikki liittyy viinan juontiin.Ero on siinä,että Irwin osasi laulaa ja sanat ym. on todella paljon parempia kun Nykäsen.Imutin muutama päivä sitten just Irwinin biisejä,kyllä niissä on hyvät sanat ja "tarttuva" melodia.Lauletaanhan niitä karaokebaareissa joka päivä vieläkin.Nykäsen biisejä taas ei lauleta.

kimmo2543 sanoi:
Ja vielä jos Mervi ottaa tommoisen kahjon takaisin?!
:
kyllä matin pitäs tajuta ettei palaa mervin luo, mervi on pahempi sekoilija kuin masa, mutta yhdessä ne on jotain aivan kauheeta. hankalaahan se kuitenkin on matin kannalta kun tietää että mervillä on rahaa ja se takaa mukavan elintason.

alwhifi sanoi:
Ihmettelin vain, että miksi ihmeessä tätä juttua uutisoidaan esim. MTV3:n uutisissa. Seiskassa se nyt tietenkin on, mutta...
Ehkäpä siksi, koska Matti Nykänen nyt sattuu olemaan kaikkien aikojen paras mäkihyppääjä koko maailmassa. :rolleyes:
Itse asiaan kommentoisin, että oikein on ku joutuu lusimaan ja vastaamaan teoistaan. Jotenkin tuntuu siltä, ettei jää Matin viimeiseksi linnareissuksi.

neutraali sanoi:
kyllä matin pitäs tajuta ettei palaa mervin luo, mervi on pahempi sekoilija kuin masa, mutta yhdessä ne on jotain aivan kauheeta. hankalaahan se kuitenkin on matin kannalta kun tietää että mervillä on rahaa ja se takaa mukavan elintason.

On sillä Matilla itselläänkin rahaa aika paljon.

Mun puolesta sais heittää koko Nykäsen pidemmäksi aikaa sinne linnaan. Mies on tyhmempi kuin säkillinen kiviä eikä ole enää keskiverto juoppoa kummempi tyyppi mun silmissä.

Mervi voitais myydä vaikka Venäjälle.

Ville1Suuri sanoi:
Nykänen laulaa osin samaa tyyliä kun Irwin,eli sellasia hamppibiisejä,jotka melkein kaikki liittyy viinan juontiin.Ero on siinä,että Irwin osasi laulaa ja sanat ym. on todella paljon parempia kun Nykäsen.Imutin muutama päivä sitten just Irwinin biisejä,kyllä niissä on hyvät sanat ja "tarttuva" melodia.Lauletaanhan niitä karaokebaareissa joka päivä vieläkin.Nykäsen biisejä taas ei lauleta.

:offtopic: Jos sä oot se mun yläkerran jamppa, joka soittaa Irwiniä aamu neljän ja kuuden välillä yleensä, niin voit lopettaa. Melodia on kyllä liiankin tarttuva tuohon vuorokauden aikaan!

;)

Ei pitäisi katsella lehtihyllyä kaupan kassalla

6982_kansi_juttu.jpg

:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom