Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
El Salvatore sanoi:Jumankauta utoi ukko kaivaa verta nekusta, on jo haukkunu mannet sun muut maanalle :lol2: :lol2:
El Salvatore sanoi:Jumankauta utoi ukko kaivaa verta nekusta, on jo haukkunu mannet sun muut maanalle :lol2: :lol2:
Snoopie sanoi:Muut Tapolat haluavat siis pysyä mahdollisimman kaukana tuosta Mervistä eivätkä halua sekaantua noihin juttuihin.
denniszeims sanoi:Jos joku Tapolan suvusta pitais Mattia kunnolla turpaan niin en tieda olisko se kauhean huonoa mainosta. Ei tuo hyvaakaan mainosta ole, etta Matti saa riehua kuin kahjo eika kukaan tee mitaan. Mun silmissa ainakin niitten osakkeet nousis jos ei oltais lampaita ja katsottais vierrassa kun Mervi maistelee puukkoa saannollisen epasaannollisesti. Ehka ma vaan oon yksin taman mielipiteeni kanssa.
Keila sanoi:Yksi kysymys: Mitä vittua tuo Masa tekee telkassa?
Isolation sanoi:HAHAHAH!! "Hieman" Matti ottanu rohkasua... Hyvä että maistuu! :kippis1: :lol2:
Tässä niille klippiä jotka missas ton shown.. http://koti.mbnet.fi/opairc/rubenjonas_mattinykanen.avi
masa sanoi:joo suurella jännityksellä. että tota siinä mielessä että vaikkakin lähteään sanomaan elokuva on viktio, niin mullehan on turha syöttää tommosta paskaa viktio viktio viktio elikkä totain....... että niinku samotaan rampe sano viktio viktio ni kyllähän minäkin tiedän rampesta mikä todella ei ole viktiota
denniszeims sanoi:Toiminta on siis mielestasi loogista? Vaikka kyse olisi omasta aitistasi?
denniszeims sanoi:Jos joku Tapolan suvusta pitais Mattia kunnolla turpaan niin en tieda olisko se kauhean huonoa mainosta.
denniszeims sanoi:Ei tuo hyvaakaan mainosta ole, etta Matti saa riehua kuin kahjo eika kukaan tee mitaan.
denniszeims sanoi:Mun silmissa ainakin niitten osakkeet nousis jos ei oltais lampaita ja katsottais vierrassa kun Mervi maistelee puukkoa saannollisen epasaannollisesti. Ehka ma vaan oon yksin taman mielipiteeni kanssa.
Toin nykyinen on seiskan toimittaja, joka on kirjoittanut varmaan seiskan historian kaikki masa-jutut.iso-erno sanoi:huomasitteko kuinka taas oli matin seuraan eksynyt manageri. ismo oksanen,markus selin,petteri jussila ja tämä nykynen.mikä heitä yhdistää? täytyy sanoa ettei markus sentään noin alas ole vajonnut,kuin noi muut.. toisen turmio on toisen bisnes..