Nykäsen Masa pidätetty

Andree sanoi:
Kyllä yleinen kanta taitaa olla se, että kännissä/kamoissa tehdyistä rikoksista tulee lievempi tuomio, kuin selvinpäin tehdyistä.... :offtopic:

Kyllä se on niin, että kännissä/kamoissa oleminen ei ole tuomion lieventämisperuste. Jos ei joku ole juottanut/huumannut sinua tahtomattasi, ja pystyt osoittamaan sen toteen. Noh, olihan joku Halmeenkin lasiin laittanut aineita. :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No, sovitaan sitten niin ettei se ole lieventämisperuste. Käytäntö on ainakin täälläpäin ollut toinen monessa tapauksessa...

Andree sanoi:
No, sovitaan sitten niin ettei se ole lieventämisperuste. Käytäntö on ainakin täälläpäin ollut toinen monessa tapauksessa...
Esimerkkejä?

Andree sanoi:
Varmasti alan netissä purkamaan tuttavieni tekemiä tekosia...Siis tottakai...

Tuskinpa sinun tuttavat ovat tehneet niin paljon rikoksia, että pystyisit kattavan ja tilastotieteellisesti pätevän tutkimuksen tekemään, jonka johtopäätöksenä pystyisit sanomaan, että känni on vaikuttanut alentavasti tuomioon.

Andree sanoi:
Varmasti alan netissä purkamaan tuttavieni tekemiä tekosia...Siis tottakai...
Siis mitä helvetin väliä sillä on, eihän sun nimiä tarvi sanoo, kusetat koko jutun koska känni ei tuomioihin vaikuta. Tuttuja itsellä vaikka millä mitalla keille on syytteet luettu rankoistakin jutuista eikä se känni siihen ole kyllä alentavasti vaikuttanut. Jos heität juttuja mutu tuntumalla niin kyllähän sen siihen voi laittaa että mutua. Murha nimikkeetkään ei kyllä kännin takia tapoksi alene vaan siinä pitää olla hyvä asianajaja ja iskeä faktoja pöytään jos meinaa murhan tapoksi lieventää.

edit
Pecman sanoi:
Näin on. Kova känni päinvastoin voi koventaa annettuja rangaistuksia.
Esim. rattijuopumustapauksissa. :kippis1:
:lol2:

neutraali sanoi:
Tuttuja itsellä vaikka millä mitalla keille on syytteet luettu rankoistakin jutuista eikä se känni siihen ole kyllä alentavasti vaikuttanut.
Näin on. Kova känni päinvastoin voi koventaa annettuja rangaistuksia.
Esim. rattijuopumustapauksissa. :kippis1:

Joo, sehän olis tosi jees jos känni vähentää tuomiota. Tapat jonkun selvinpäin, damn, taitaa olla parasta kiskasta pullo koskista kitaan, tulee lyhyempi kakku.

neutraali sanoi:
Siis mitä helvetin väliä sillä on, eihän sun nimiä tarvi sanoo, kusetat koko jutun koska känni ei tuomioihin vaikuta.

Minkä helvetin takia mä rupeisin tälläsen asian takia ketään kusettaa?
Mua ei kiinnosta todellakaan alkaa selittää täällä toisten tekemisiä, jos joku sitä haluu tehdä, se on sen asia.
Sovitaan että mä oon asiani sanonu tässä threadissa en jaksa kinata eto asiasta...Olkoon sitten jokainen asiasta mitä mieltä tahansa, EI KIINNOSTA :offtopic:

Andree sanoi:
Minkä helvetin takia mä rupeisin tälläsen asian takia ketään kusettaa?
Mua ei kiinnosta todellakaan alkaa selittää täällä toisten tekemisiä, jos joku sitä haluu tehdä, se on sen asia.
Sovitaan että mä oon asiani sanonu tässä threadissa en jaksa kinata eto asiasta...Olkoon sitten jokainen asiasta mitä mieltä tahansa, EI KIINNOSTA :offtopic:
No skannaappas meille sun kaveris tuomioperustelut ja jos siellä sanotaan kännin lieventäneet niin sit uskon.

Nyt kun Nykänen päätyi linnaan, niin kyllä varmaan lööppejä vasta tuleekin. Vähän hahmotelmia lööpeistä ja kuva uutuus tuotteesta :D

"Nykänen esittelee sellinsä"
"Nykänen palasi lomalta myöhässä"
"Nykänen ei pallannutkaan"
"Nykänen löytyi Mervin luota"
"Nykänen pakkopaidassa vankilaan"
Nykäsestä tulee taas lööpeissä Matti
"Matti raiskattiin"
"Matti ja Mervi - Suhteemme kestää vaikeudet"
"Matti: jätin eropaperit"
"Matille tulvii kirjeitä naisilta"
"Matista tuli Virtanen"
"Matti pääsi ehdonalaiseen"

Viimeksi muokattu:
no niin, masa on vapaana. jokohan ollaan ens yö putkassa kun mervin kans otetaan vähän matsia. ottaakohan matti viunaa tänään;)

Mä uskon, että ei tarvitse viikonloppua pitempään odotella kun taas otetaan tervetulias-shnapsina pari koppaa keskiketterää olutta ja taas leikitään kirveslittaa missä hipaisuja ei lasketa.

Masa voisi tappaa itsensä. Ihmettelen, että vieläkin Suomesta löytyy tuon juntin faneja. On tämä Suomi sitten junttila. Voi vittu, tänäänkin oli Seiskassa Marika Fingerroosin haastattelu, jossa hän sanoi aviomiestään tyhmäksi (melko ironista Marikan suusta kuultuna), köyhäksi ja huonoksi sängyssä. Onhan se Jani varmaan aika velliperse, mutta melko läpinäkyvä julkisuustemppu kuitenkin. :rolleyes:

Allah sanoi:
Masa voisi tappaa itsensä. Ihmettelen, että vieläkin Suomesta löytyy tuon juntin faneja. On tämä Suomi sitten junttila. Voi vittu, tänäänkin oli Seiskassa Marika Fingerroosin haastattelu, jossa hän sanoi aviomiestään tyhmäksi (melko ironista Marikan suusta kuultuna), köyhäksi ja huonoksi sängyssä. Onhan se Jani varmaan aika velliperse, mutta melko läpinäkyvä julkisuustemppu kuitenkin. :rolleyes:

No niinpä Kun kaikki juntit ostaa sitä seiskaa joka näitä junttitoteemeita elättää :jahas:

ps.
Miettikääs sitä jos Matti ja Marika löytäis toisensa ja tekis lapsia...

*hrrrrr kylmiä väreitä*

allah, ennemmin masa vois tappaa sut.
millä perusteella sä suosittelet ihmisiä tappamaan itsensä, et varmaan edes tiedä kaikkea hänestä. toi on niin kakaramainen kommentti kun vaan voi olla. aivovamma

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom