Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sumu sanoi:Käsittääkseni nuuska on nuuskaa ja jos jokin aine ei ole nuuskaa, se ei ole nuuskaa.
Aleley sanoi:Nuuskan vaikuttava voima ja tarkoitus piilee nikotiinissa, ilman sitä nuuska ei ole nuuskaa. Onko tuolla oikeasti mitään merkitystä?
Sumu sanoi:Mitäs kofeiiniton kahvi sitten on?
mxm sanoi:Maistuuko tuo muuten edes hyvältä? Joskus meinannut ostaa tuota luomubiittiä mutta sitten tullut järkiini ja pistänyt rahani nikotiinia sisältävään versioon:D
WTA sanoi:No osa mun kavereista käyttävät nuuskaa kun ovat juomassa. Siis nämä kyseiset kaverit eivät tavallisesti polta tai käytä nuuskaa, joten ilmeisesti mitään tarvetta tuohon nikotiinin saantiin ei ole. Tiedä sitten mikä funktio tuolla "satunnaisella" käytöllä sitten on.
Tanssiva Rosvo sanoi:Kertokaapa joku minulle mitä virkaa on nuuskalla, joka ei sisällä tupakkaa tai nikotiinia.
Krusifiksi sanoi:Hahahaa! Vuoden keksintö! Yhtä hyvä tuote kuin ykköskalja! Tuota on siis aivan pakko ostaa.
Timba79 sanoi:Ykköskalja vaan on erittäin hyvä vaihtoehto jos tykkää kaljan mausta, kuten minä, ja haluaa ottaa vaikka pari saunakaljaa ja on pakko lähteä autonrattiin sen jälkeen. Onhan ykkösessäkin vähän voltteja, eli ei tartte kommentoida sitä.
D.Yates sanoi:Nuuska. Kuka vitun einsteini on keksinyt nuuskan?
Timba79 sanoi:Ykköskalja vaan on erittäin hyvä vaihtoehto jos tykkää kaljan mausta, kuten minä, ja haluaa ottaa vaikka pari saunakaljaa ja on pakko lähteä autonrattiin sen jälkeen. Onhan ykkösessäkin vähän voltteja, eli ei tartte kommentoida sitä.
Ahvena sanoi:Kahesta kolmosesta saunassa ei tule känniin, joten sen vuoksi uskallan väittää olevan sama asia juoda ykköstä.