Nuuskaton nuuska

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sumu sanoi:
Käsittääkseni nuuska on nuuskaa ja jos jokin aine ei ole nuuskaa, se ei ole nuuskaa.

Nuuska on tupakkaa, vettä ja suolaa. Mutta onhan markkinoilla teetä, joka ei ole teetä vaan esimerkiksi ruusunmarjaa. Tämä on aika outoa huomioiden, että vielä äsken viitsivät epäillä, onko HK:n Sininen makkara vai kenties leivonnainen. :rolleyes:

Aleley sanoi:
Nuuskan vaikuttava voima ja tarkoitus piilee nikotiinissa, ilman sitä nuuska ei ole nuuskaa. Onko tuolla oikeasti mitään merkitystä?

Mitäs kofeiiniton kahvi sitten on?

Jep, tuolla nuuskan käyttö -tredissä kyselin tästä jo pari viikkoo sit.. Kaverilta sain yhen pussin, ei todellakaan mitään vaikutusta. Toki voi auttaa käytön lopettamiseen psykologisena tekijänä. Aika kallista vaan on, vissiin jotain päälle 4euroa..

Ei varmasti oo vaikutusta nikkiksiin mutta kun jotain pitää olla huulessa niin välillä se vois olla feikkikin.

Mulla jeesas...

Yli 20v "aitoa"nuuskaa käyttäneenä lopetin sen käytön näiden "nicotine free" pussukoiden avulla viime vuonna..
Käytin kyseisiä teepusseja n. puoli vuotta. Biittiä olen ainakin 10 krt yrittänyt lopettaa ja eihän tää nytkään ole selvä peli ,mutta ainakin yli 6kk ollaan oltu käyttämättä paria kännitykillistä lukuunottamatta.

mxm sanoi:
Maistuuko tuo muuten edes hyvältä? Joskus meinannut ostaa tuota luomubiittiä mutta sitten tullut järkiini ja pistänyt rahani nikotiinia sisältävään versioon:D

nuuskaton nuuska. Luomubiitti ei vittu

WTA sanoi:
No osa mun kavereista käyttävät nuuskaa kun ovat juomassa. Siis nämä kyseiset kaverit eivät tavallisesti polta tai käytä nuuskaa, joten ilmeisesti mitään tarvetta tuohon nikotiinin saantiin ei ole. Tiedä sitten mikä funktio tuolla "satunnaisella" käytöllä sitten on.

Tää on varmaan jotain päihdevalistuksen mukanaan tuomia luuloja, kun monet ajattelee että nikotiinin ainoa tarkoitus on aiheuttaa riippuvuutta ja sitä kautta hyvää oloa. Kyllä se satunnaiskäyttäjällekin tuo tietyn rentouden tunteen.

Tanssiva Rosvo sanoi:
Kertokaapa joku minulle mitä virkaa on nuuskalla, joka ei sisällä tupakkaa tai nikotiinia.

Hahahaa! Vuoden keksintö! Yhtä hyvä tuote kuin ykköskalja! Tuota on siis aivan pakko ostaa.

Krusifiksi sanoi:
Hahahaa! Vuoden keksintö! Yhtä hyvä tuote kuin ykköskalja! Tuota on siis aivan pakko ostaa.

Ykköskalja vaan on erittäin hyvä vaihtoehto jos tykkää kaljan mausta, kuten minä, ja haluaa ottaa vaikka pari saunakaljaa ja on pakko lähteä autonrattiin sen jälkeen. Onhan ykkösessäkin vähän voltteja, eli ei tartte kommentoida sitä.

Timba79 sanoi:
Ykköskalja vaan on erittäin hyvä vaihtoehto jos tykkää kaljan mausta, kuten minä, ja haluaa ottaa vaikka pari saunakaljaa ja on pakko lähteä autonrattiin sen jälkeen. Onhan ykkösessäkin vähän voltteja, eli ei tartte kommentoida sitä.

Totta! Mitä olisi Mestareiden Liiga ilman muutamaa ykkösolutta. Hävettää tunnustaa, mutta se maistuu paremmalle kuin kolmonen :D

Ja edelleen koukussa tuohon "luomu" biittiin...

Nuuska. Kuka vitun einsteini on keksinyt nuuskan? Hei, tämmösen paskan voi lykätä huulen alle ja sit on niinq kova!!1 Pitäisi lanseerata nikotiinilla kyllästetty anustappi. Se olisikin hauskaa katseltavaa jääkiekkokaukalon reunalla, kesäterassilla tai ihan baarin nurkassa kun porukka losauttaa vähänkäytetyn anustapin uloos ja uutta biittiä sisään :hyper:

Laadi kunnollinen pisnesplääni niin sillä se lähtee liikkeelle ;)

D.Yates sanoi:
Nuuska. Kuka vitun einsteini on keksinyt nuuskan?

Niin. Monille ihmisille nuuskan käyttö on hankalaa ymmärtää, kun eivät käytä. Vähän kuin Fogelholm ja poikkijuovaisen lihaksiston kasvatus. Tai Rinkku ja heteroseksi. Tai Suomen maajoukkue ja toimiva pelityyli.

Tai sit ei.

Nuuskan käyttö on typerää ja kansanterveydellisesti edesvastuutonta.
Mutta kun saa jääkylmän biitin taas huulen alle niin voi jumalauta kun elämä hymyilee. :)

Timba79 sanoi:

Rohkenen väittää, että alku- ja keskikesällä yleisimmät kolmoset maistuvat samalle, miltä Ruåtsalaiset oluet ympäri vuoden. Kalja kun pitää saada vauhdilla myyntiin miljoonina pulloina, joten ei sitä kunnolla ehi kypsyttelemään. Tällöin ykkönen kepittää mennen tullen ja vielä palatessaankin kolmoset maullaan.

Kahesta kolmosesta saunassa ei tule känniin, joten sen vuoksi uskallan väittää olevan sama asia juoda ykköstä.

Ruokajuomana ykkönen on kigni, samoin työjuomana. Lideliuksen ykkönen on maultaan täyteläisempi kuin Lapparin kolmonen.

Eri asia on sitten kunnon oluet, mutta niissäkin kiinnostaa enemmän maku, kuin ne vaivaiset 4,6 volttia. Jos on tarkoitus hilata peppu olalle, löytyy pitkäripaisesta siihen tarvittavat aineet paremmin kuin kookaupan hyllyiltä.

Ahvena sanoi:
Kahesta kolmosesta saunassa ei tule känniin, joten sen vuoksi uskallan väittää olevan sama asia juoda ykköstä.

Känniin ei varmasti tule, mutta jos kitasee sen kaksi kolmosta ja lähtee sitten rattiin, on takuulla riski puhaltaa se 0,5 promillea. Ykköskaljtan kanssa tätä riskiä tuskin on edes pienikokoisella naisella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom