Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Generalin sterk white mielestäni parempaa kuin extra sterk pussi. Pussit myös asetettu kivan Onyxmaisesti purkkiin. Tietääkö joku tuon white-version saatavuudesta ruotsin puolella? Purkeissa lukee sivulla kyllä Norwegian edition.
Käsittääkseni tuota ekstra sterkkiä ei oo kun valkosena, eli juurikin tuo norwegian edition. Ja kai sitä ihan ruotsistakin saa varma en toki ole. Laivalta ainakin olen itse ostanut.Generalin sterk white mielestäni parempaa kuin extra sterk pussi. Pussit myös asetettu kivan Onyxmaisesti purkkiin. Tietääkö joku tuon white-version saatavuudesta ruotsin puolella? Purkeissa lukee sivulla kyllä Norwegian edition.
Ruotsalaisen kaverini mukaan ei myydä ilmeisesti Ruotsissa. Hänkin on nähnyt sitä vain Norjassa.Käsittääkseni tuota ekstra sterkkiä ei oo kun valkosena, eli juurikin tuo norwegian edition. Ja kai sitä ihan ruotsistakin saa varma en toki ole. Laivalta ainakin olen itse ostanut.
Pakko kirota vielä ettania. Ettan on niin vitun paskaa nuuskaa (IMO), ei pysy mulla yhtään huulessa. Mitä nyt ennen oon ettania käyttänyt niin parempaa on ollut, tiedä sitten jos vika on vaan tässä satsissa. vittu. :curs:
Moro eka viestiä kirjottelen.tiätääkö joku täällä mikä ois halvin irtonuuska torni tuolla nuuska kairan tukussa?:dance: