Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Itelle uppoo pussi hyvin, kun lössiä ei ole ikinä tullut testattua. Enkä viitsi testata, kun varmasti saa paremmat kiksit. Kuitenkin pussi varmaan hiukan huuliystävällisempi ja vaimonkin mukaan parempi, että tulee käytettyä pussia. Kun kuulemma on kivempi, kun tietää ettei mulla pyöri suussa mitään nuuskan palasia:)
Aika jännä kuitenkin ton verran ikääkin etkä testannu :) Ei siinä. Kai tässä löysässä kiehtoo että paremmin kolisee ja voi kielellä maistella yms..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulle on taas eräs hammaslääkäri joka nuuskailee myös että pussi olis pahempaa ikenille ja huulelle. Voisko se olla? Riippuu nyt tietenki varmaan vähän kuinka styrkkaa pussia on.

Pussin paikkaa on ainakin helpompi vaihdella esim. poskiin. Kuvittelisin, että lössiä vähän hankalampi laittaa muualle kuin eteen? Ite tosin tulee niin vähän käytettyä ettei huuli ota varmaan pahasti siipeensä vaikkei paikkaa vaihtaisikaan.

Jos hampaat lähtee niin sitten laitetaan tekarit. Hyvin yksinkertasta. Ite käytän 90% nykyään pelkkää lösiä, ja se menee sille puolelle mille sattuu menemään. Kunhan vaan harjaa niitä hampaita ja käyttää vaikka suuvettä niin ihan hyvänä pysyy ikenet ja hampaat. Päivällä voit syödä lisäks Sisu-pastilleja, ne sisältää xylitolia ja maistuu hyvältä muutenki.

Miten porukka on tuolla vapolla lopetellut nuuskaamista? Kiinnostais kuulla ainaki jokune mielipide. Tätä menee nykyään vaan niin vitusti ettei mitään järkeä. En tiiä onko puntti reiluun viikkoon teistä paljoa, mutta mulle se on ainakin ihan vitusti liikaa.

Täällä on paljon puhuttu nuuskan hinnan rajusta noususta. Ite ollut yli vuoden savuton eikä ole ollut hajua mitä rööki maksaa. Eilen hain vaimolle röökiaskin kaupasta, maxi aski melkein 7€:wtf: Kamala hinta keuhkojen tervaamisesta.

Meinasin kanssa, että nyt loppuu nuuskan käyttö hinnan takia.
Mutta kummiskin, kyllä tupakka maksaa vielä enemmän koska sitä kuluukin nopeammin.

Pysyn siis nuuskassa...(vielä). :)

Miten porukka on tuolla vapolla lopetellut nuuskaamista? Kiinnostais kuulla ainaki jokune mielipide. Tätä menee nykyään vaan niin vitusti ettei mitään järkeä. En tiiä onko puntti reiluun viikkoon teistä paljoa, mutta mulle se on ainakin ihan vitusti liikaa.
Hommasin vapon viime marraskuussa juurikin tarkotuksena päästä eroon nuuskasta ja etenkin nikotiinista hiljalleen. Löössiä tuli käytettyä aktiivisesti n. 5 vuotta ja loppu aikoina meni yli purkki päivässä ja usein yölläkin täyty olla mörkö ullakolla. Ensimmäiset pari päivää oli aika rankkoja henkisesti kun "suu oli tyhjä". Äkkiä kuitenkin tottu siihen, että aina kun oli mahdollista niin veteli vaan höyryä. Nesteen vahvuus oli alussa 18mg/ml ja n. kuukausi sit siirryin 12mg/ml vahvuiseen. Höyryteltyä tulee edelleen lähes koko ajan kun ei oo tekemistä ja vapo kulkee joka paikassa mukana. Nestettä menee 5-7ml päivässä. Omalle kohdalle selvästi paras tapa päästä nuuskasta eroon ja tarkotuksena seuraava tilaus laitella 6mg/ml nestettä. Joskus tulevaisuudessa kun siltä tuntuu niin nikotiinittoman nesteen kautta lopettelen kokonaan.

Kiitos tonska! Eikai tuo auta kun laittaa piippu ja litkut tilaukseen. Jos nyt edes sais reilusti puolitettua kevään aikana tän mällin syömisen. Ja sitten aikanaan jättäis kokonaan pois.

Kyllä täytyy sanoa, että vaikeata on tämä tykittäminen... Pelkästään pusseja olen käyttänyt ja niitäkin suht. satunnaisesti, koskaan en ole löysää kokeillut. Nyt kuitenkin rupesi pussit vituttamaan niin paljon, että päätin tästedes ostaa itse vain lössiä ja sitä tykitellä... Noh, suunilleen kaikki hajoaa suuhun, kun tässä ruiskulla koitan onnistua. Taitolaji näköjään, mutta eiköhän se tästä :D. Icetoolia olen alkanut kattelemaan, 4ml on ilmeisesti käytetyin ja suosiossa oleva koko, mitäs sanoisitte? 5ml kokeilin kaverilla, mutta aikamoisen jöötin kyllä pisti huuleen ja kolmonen taas vaikuttaisi aika pieneltä. Aika kallis vehje kuitenkin, niin ihan kaikkia kokoja ei saa ostettua.

Itellä ollu 3ml ja 5ml icetool ja nyt ostin syksyllä 4ml ja kyl omasta mielestä tää 4ml on ollu paras. Ei liian pieni eikä liian suuri. Äkkiä sä sen tykittämisen opit, siin menee vaan hetki.

Vannoutuneena pussinuuskan käyttäjänä tykkään kyllä tuosta 3ml toolista silloin harvoin, kun löysää tulee käytettyä.

Ota 4ml ja ehdottomasti rosterista tehty. Ei jumita niin herkästi ku alumiiniset, joita saa välillä repiä kaksin käsin auki. Tiivistää kannattaa myös, ja ehkä aluks opetella vaikka Rödalla/Prima Fintilla se tykitys ku noi ei taida hajota oikein mitenkään. Sitte on kaikenlaista paskaa kuten Megapole, joka leviää jo vartin jälkeen niin pahoin että sitä valuu melkeen silmistä ja korvistaki.

Iteltä löytyy 3,4,5 ml icetoolit ja kyllä selkeesti 4 ml on paras. Itellä tosin on ongelma noissa icetooleissa se, että repäsen jotenkin sillä tykillä tosta ihan hampaan yläpuolelta ikenestä niin ien kipeytyy ja hampaita pestessä valuu verta oikein ilosesti. Miettiny tässä, että jos kokeilis vähän modata tota icetoolia ja pyöristää reunan, jos se ei enää sit repis ientä.

Arsska, ei se sun IT:n vika ole. Huolellisesti vaan asettelet niin se siinä. Mielestäni noloa hioa jos itse kämmii. Vai? :)
5:lla itse menen. Sopivan täyteläistä paskaa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom