Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mitenhän tota kannattas kun meinasin hakee nuuskaa turku-tukholma laivalta? Mille laivalle? Aamu vai ilta lähtö? Saakos auton johonki parkkiin? Onko tarjouksia? Ratsaako tullissa miten helposti?

Jos pelkkää nuuskaa meet hakee ni tee saaristoristeily lähet aamulla ja tuut illalla takasin. Siljal yleensä tarjouksii viikkaril ei oikeestaan koskaan eli siljalle jos paljonki meinaat tuoda. Auton saa 100 metrin päähän terminaalista oisko 7e korvausta vastaan, enkä oo ees tainnu koskaan nähä ees tullimiehii ku käyny 23h risteilyil

Viking Linellä on ainakin ollu aina tarjouksia niillä risteilyillä millä ite oon ollu (tku-sthlm-tku 23h) ja Siljalla taas ei (hki-sthlm-hki). Jotain tosiaan 36€/torni jos ostaa 3 tolppaa samaa Ettania/Generalia/Rapéa ja hytin hinta on ollu jotain 10-20€ siellä alakannella eli jos Turussa tai sen kupeessa asuu ni halpaa se varsinainen risteily.

Kaksi viikkoa sitten oli ainakin Generaali tarjous 3pötköö/105€ galaxyllä.. kyl siellä näytti olevan porukkaa jotka ottivat tku-mhamina-tku setin ja heti aamu ysiltä kävi aikamoinen kuhina nuuskakaapilla :)

Itelle taas ei uppoo yhtään enää noi frostedit :S hyi saakeli se hajukin etoo niin helvetisti :D ennen en käyttäny muuta, kun offroadin frostedia niin nyt, kun avaa purkin niin hyh!

Tutussa ja turvallisessa ettanin tykkikamassa jälleen! Ei tarvi enään ikinä ostaa genun tykkiä, hirveetä paskaa. Oon vakavissani alkanu pikkuhiljaa miettii että kohta ei tarvi ostaa muuta tykkikamaa ku röda ja eetu.

Nyt loppuu päivittäinen nuuskuttelu. Kun vapo tulee käytän enää vkl ovella. Ei jaksa kikkailla enää :D

Mä en tiiä mikä mulla on kun pussista en saa mitään kiksejä vaan kunnon löysä palanen pakko laittaa.

Itelle uppoo pussi hyvin, kun lössiä ei ole ikinä tullut testattua. Enkä viitsi testata, kun varmasti saa paremmat kiksit. Kuitenkin pussi varmaan hiukan huuliystävällisempi ja vaimonkin mukaan parempi, että tulee käytettyä pussia. Kun kuulemma on kivempi, kun tietää ettei mulla pyöri suussa mitään nuuskan palasia:)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom