Nuuskan käyttö (ei nuuskan osto/myynti-ilmoituksia!)

Vuorokausi oltu kuivilla. Olo on kun jollain narkilla. Huulessa on käynyt sisupastilleja, teepusseja, tms. Onko tää lopullinen lakko vai parin päivän yritys, se jää nähtäväksi. On se niin hienoa tavaraa..

Viikon se kesti. Pisin lopetusyritys tähän asti. Jos alottas nopeesti seuraavan ja yrittäs pariin viikkoon ja pitentelis sitten. Ens vuonna oon jo kuivilla. Niin vissiin

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Viikon se kesti. Pisin lopetusyritys tähän asti. Jos alottas nopeesti seuraavan ja yrittäs pariin viikkoon ja pitentelis sitten. Ens vuonna oon jo kuivilla. Niin vissiin

Varmaa ollu tosi kysessä, kun on mies alkanu tunkemaa teepussia huulee :D Itellä ei ole onneks minkäänlaista riippuvuutta nuuskaan. Pari pussia/keikko menee viikkoon. Töissä ei voi käyttää, joten ajottuu toi nuuskaaminen kun tulee töistä/salilta himaa.

Varmaa ollu tosi kysessä, kun on mies alkanu tunkemaa teepussia huulee :D Itellä ei ole onneks minkäänlaista riippuvuutta nuuskaan. Pari pussia/keikko menee viikkoon. Töissä ei voi käyttää, joten ajottuu toi nuuskaaminen kun tulee töistä/salilta himaa.

Missä oot duunis jos et voi duunis käyttää? Töissähän sitä menee just eniten.

Sama. Jos olisin työtön olisi nuuskan käytön lopetus pala kakkua. Duunissa täysi mahdottomuus. Sama on tosin olutta ottaessa mutta enpä sitäkään niin usein ota.

Sama on tosin olutta ottaessa mutta enpä sitäkään niin usein ota.

Tähän en voi tällä hetkellä samaistua.. :D

Oon metsuri ja kun liikkuu ja sykkii koko ajan, niin ei maistu nuuska yhtään siinä työn lomassa. Vasta kun pääsee autolle tai himaan voi heittää biitin huuleen, silleen että siitä oikeesti nauttii.

Oon metsuri ja kun liikkuu ja sykkii koko ajan, niin ei maistu nuuska yhtään siinä työn lomassa. Vasta kun pääsee autolle tai himaan voi heittää biitin huuleen, silleen että siitä oikeesti nauttii.

:) No ite puutarhurihommis niin joutuu myös sykkii mut biitti tuo kivaa lisäintoo työntekoo.

Tyhmä kysymys mutta kysytään kuitenkin. Myydäänkö laivalla nuuskat vain torneittain vai voiko ostaa esim puolikkaan tornin tai muutamia purkkeja :hyper:

Mites tuo muuten menee, kun tullin sivuilla sanotaan vaan, että max 30kpl 50g purkkeja saa tuoda Suomeen ja pussinuuskapurkeissahan yleensä on se 25g nuuskaa niin saako noita nyt tuoda sitten 60prk vai koskeeko sama 30prk maksimi myös pussinuuskaa?

Eli onko ok tuoda vaikka 20 purkillista lössiä ja 20 purkillista pussia, jolloin itse nuuskaa on yhteensä 30*50g?

Mites tuo muuten menee, kun tullin sivuilla sanotaan vaan, että max 30kpl 50g purkkeja saa tuoda Suomeen ja pussinuuskapurkeissahan yleensä on se 25g nuuskaa niin saako noita nyt tuoda sitten 60prk vai koskeeko sama 30prk maksimi myös pussinuuskaa?

Eli onko ok tuoda vaikka 20 purkillista lössiä ja 20 purkillista pussia, jolloin itse nuuskaa on yhteensä 30*50g?

Jos noin paljon huolettaa se tulli, niin älä tuo yhtään mitään.

Jos noin paljon huolettaa se tulli, niin älä tuo yhtään mitään.
Kas siinäpä malliesimerkki asiallisesta vastauksesta, mainiota. Tulli ei huoleta sinänsä koska ottavat kaiketi vaan ylimääräiset pois ja heittävät mäkeen, mutta mieluummin ostan 3 tolppaa ja tuon niistä 3 maihin kuin ostan 4 ja tuon 3 maihin. Ei kiinnosta maksaa tyhjästä, eikä myöskään yrittää päästä tullin ohi ylimääräisen tavaran kanssa kun tuo risteily maksaa luokkaa 10€ eli sen voi vetää vaikka kerran viikossa jos tarve vaatii.

Mielestäni oli ihan asiallinen kysymys, että onko tuo omaan käyttöön maahantuonnin maksimi nimenomaan purkkimäärän vai sisällön kokonaismassan mukaan säädelty kun sitä ei sen tarkemmin tullin sivuilla eritelty.

Kas siinäpä malliesimerkki asiallisesta vastauksesta, mainiota. Tulli ei huoleta sinänsä koska ottavat kaiketi vaan ylimääräiset pois ja heittävät mäkeen, mutta mieluummin ostan 3 tolppaa ja tuon niistä 3 maihin kuin ostan 4 ja tuon 3 maihin. Ei kiinnosta maksaa tyhjästä, eikä myöskään yrittää päästä tullin ohi ylimääräisen tavaran kanssa kun tuo risteily maksaa luokkaa 10€ eli sen voi vetää vaikka kerran viikossa jos tarve vaatii.

Mielestäni oli ihan asiallinen kysymys, että onko tuo omaan käyttöön maahantuonnin maksimi nimenomaan purkkimäärän vai sisällön kokonaismassan mukaan säädelty kun sitä ei sen tarkemmin tullin sivuilla eritelty.

Mä olen käsittänyt niin, että saat tuoda max. 30 purkkia, oli siellä kiekossa nuuskaa sitten gramma tai 50. Kuitenkin maksimissaan yhdessä kiekossa saa olla 50 grammaa nuuskaa. Wiiselillä taitaa olla menkat.

Oli ihan asiallinen kysymys, en muuta väittänytkään. Piti vain vähän provota kun tuota samaa kysytään kuukauden välein. Ja yhtä montaa kertaa on myös sanottu, että Siljan terminaalissa on nähty tullimiehiä joskus vuonna miekka ja kivi. Jos kävelet normisti sieltä muun massan mukana ulos niin on todella pieni tsänssi, että just sut otetaan tarkastukseen. Jos otetaan niin sit ei varmaan voi mitään. Ja tuskin lähdet yksikseks matkaan, eli jos sul on mukana frendi/frendei jotka ei käytä nuuskaa ni heität ne ylimääräset tornit niiden kasseihin, problem solved.

@ Elasto:

Oletko nyt aivan varma ?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom